Hoelang caravan op oprit

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Hier hebben mensen op een maand na en een paar weekendjes weg het hele jaar caravan voor hun huis vreselijk!

tuc vindt dit leuk.
  2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier ook even opgezocht, hier "mag" het ook voor drie aanaangesloten dagen zie ik nu.

Maar, waar laat jij je trailer dan? Of woon je in de stad dus het paard niet bij huis?

3. tuc

tuc Niet meer actief

Het gaat er helemaal niet om welke mening je hebt, maar: dom gezeik, bemoei je met je eigen leven..

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Ik heb het hier ook opgezocht; op een openbare parkeerplek mag het max 3 aaneengesloten dagen, op eigen terrein in principe onbeperkt (mits geen krot).

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jij bent ook niet altijd even keurig en sjiek in wat je zegt tuc, komop.

6. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Je zou bijna zeggen dat er eens iets ergs moet gaan gebeuren in Nederland, want zodra mensen zich om dit soort dingen druk gaan maken zijn er te weinig echte problemen volgens mij. En dat op 4 mei.

Snoeki, Lafelife, Tranquila en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.056
    16.587
    113
    Daar heeft ze je mooi Tuc.

Oké flauw grapje, maar ik ben het wel met haar eens. :rolleyes:

8. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Gezamenlijke parkeerplek, dus het hele jaar kun jij daar gebruik van maken en nu doen zij dat dus een paar weken.
    Je hebt er alleen jezelf mee door je er druk om te maken, zonde van het mooie weer.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik woon in de stad inderdaad.Mijn paardentrailer woont bij mijn paard in het buitengebied. Maar mijn boot ligt wel voor de deur en ook die trailer mag niet op ons terrein. Die heb ik dus elders gestald.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Wat een slecht verweer is dat zeg! Zo kinderachtig.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Vind je? Nee ik leer mijn kinderen dat zo niet hoor:" ja maar hij deed dat ook". Slechtste verweer ooit.

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh dat is niet mijn verweer ;)

Mijn verweer is dat ik ook letterlijk vind dat je je dan aanstelt.

Ik zei bovenstaande omdat je doorgaat over het stukje dat je het niet netjes vind wat ik zeg. En daarop zeg ik dat jij dat ook niet altijd bent. Jij hebt alleen nu een andere mening, en daarom vind je het vervelend denk ik.

13. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.056
    16.587
    113
    Oh nee, steek ik weer met mijn kop boven het maaiveld uit?
    Ik heb niks met deze hele discussie te maken, we hebben op dit moment een meningsverschil over of ik jou altijd netjes vind reageren en ik maakte daarbij een grapje. Ja ik vind jou dus ook niet altijd even netjes. Maar ja wie doet dat op dit forum wel altijd?

14. tuc

tuc Niet meer actief

Nee hoor zelfs als ik er hetzelfde over dacht vind ik je reactie niet normaal.

Als je nl goed leest zie je dat ik het ook niet eens ben met ts die over het parkeerprobleem drukt maakt. Maar dat kun je dan op een normale manier zeggen.
    Wat ik ooit anders zei of in een ander topic doet helemaal niet ter zake.

Bubblez vindt dit leuk.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

Dit is mijn laatste reactie hier.
    Maar volgens mij weet je niet wat de uitdrukkingen betekenen die je zelf gebruikt:rolleyes:. Het maaiveld is helemaal niet van toepassing hier.

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Huh, het uitzicht? Dat een tekort aan parkeerplekken heel vervelend is kan ik me voorstellen, maar ik kan me echt geen voorstelling maken van het uitzicht. Het enige uitzicht wat dat ding blokkeert is het keukenraam van de buren..

Marchella, monique7, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.056
    16.587
    113
    Hahahaha als 1 iemand veel uitdrukkingen weet dan ben ik het wel. :roflmao:

De uitdrukking klopt zeker wel, vooral als je een ander topic hebt gelezen zou je precies weten wat ik daarmee bedoel. Of wat anderen daarmee bedoelde richting mij. Ik dacht dat jij dat vast wel gelezen had toen. ;)

18. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Wauw :eek: ... Ik zou me er ook niet zo druk om maken, maar het word wel erg uit zijn verband gerukt zeg! Moet dat? Iemand zo neerhalen?

Ze opent een topic ... waar in de openingspost niets onwijs negatiefs of slechts staat. Ze maakt de buren niet uit voor rotte vis, maar vraagt zich af hoe lang een caravan op een eigen oprit mag staan. Ook zegt ze nergens dat iemand die thuis is geen auto mag hebben, ik denk dat ze bedoeld dat doordoor de auto heel de dag op de gezamenlijke plek staat en die dus sowieso bezet is. Ik vind het een beetje sensatiebeluste reacties, met zijn (bijna) allen tegen één. Haar topic afdoen als gezeik ... Ik vind het geen gezeik, en al is het wel gezeik (wie bepaald overigens wat gezeik is) ... zeiken we niet allemaal wel eens ergens over waar een ander zich niet druk over zou maken?

@ts ... ik zou me er niet te druk om maken. Als de caravan op eigen oprit staat doe je er weinig aan, of er moeten daarvoor in de apv van je gemeente beperkingen opgesteld zijn. Als je niet op de gezamenlijk plek kunt parkeren, waar moet je dan parkeren? Als je dan bijvoorbeeld een kwartier moet lopen van auto naar huis begrijp ik je irritatie wel enigzins hoor. Maar toch denk ik dat je het beter kunt laten rusten, of anders met de buren in gesprek.

Madeliefke, lies276 en tuc vinden dit leuk.
  19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik zie het probleem niet.

Buren van ons hebben bijna 24/7 een aanhanger op hun oprit. Ik ben wel de laatste die er wat van zou zeggen. Het is hun oprit.

Vindt het een probleem maken van niks

20. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Vooral in deze periode staan hier veel caravans op openbare parkeerplaatsen zelf .. onze vorig jaar ook 3 misschien wel 4 weken voor we Naar Spanje vertrokken stond hij er .. niemand die er wat van zei . Ook de andere caravans niet .. nu staat hij in Spanje in de stalling dus dat probleem is er niet meer .. maar het staat wel weer vol sommige zelfs weken voor ze gaan .. het is nu eenmaal de tijd daar voor .. gelukkig kunnen wij zonder caravan naar Spanje.. maar anders had hij er eind volgende maand wel gestaan ...

Deel Deze Pagina