Hoelang caravan op oprit

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Doe je auto maar weg ts, heb je gelijk geen last meer van het parkeerprobleem :p

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Enkel sprekende mensen, kunnen geholpen worden!

Wij hebben een privé-straat, 1 auto staat bij ons op de oprit en de andere op straat (eigenlijk kunnen we ze beiden op de oprit achter elkaar zetten, maar is "omslachtiger" vanwege ik als eerste thuis wegrijd, maar als eerste terug ben).

Als wij de caravan halen om voor te bereiden, vragen we aan onze buren of hij bij hen op straat mag staan voor de deur. Dit omdat onze caravan op de plaats voor ons huis, ook de oprit blokkeert, dan hebben we anders 3 "voertuigen" in de straat staan. Die bvb. 2 weken staan dan beide autos op de oprit en kan de buurvrouw haar auto bij ons op straat voor de deur kwijt (ookal kunnen hun beide auto´s ook bij hen op de oprit staan, maar zij hebben hetzelfde probleem als wij).

Ze weten ook als de caravan een weekje langer staat na vakantie, dat dit niet met opzet is!
    Iedereen weet dat ik fulltime werk en 2 kinderen heb. Ik heb helaas ook maar 2 handen.
    Er wordt dan netjes voorgesteld dat ze de kinderen even mee in hun tuin nemen, zodat ik even mijn handen vrij heb de caravan op te ruimen.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Ik vind caravans/campers etc ook lelijke dingen. Dat ze een paar dagen voor en na de vakantie voor de deur staan begrijp ik maar daarna mogen ze weer weg wat mij betreft. Ze zijn niet voor niets uitgevonden voor op de camping

Madeliefke en tuc vinden dit leuk.
  4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Sommige reacties zijn wel een beetje te hoor. Ts heeft er last van, net zo goed dat een ander weer ergens anders last van heeft. Ik vind het ook oerlelijke dingen.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vind caravans/campers heel vakantie-achtig en gezellig staan. Nul problemen mee.

6. p1982

p1982 Niet meer actief

nee maar vind het gewoon erg lang en dit is al 3e dit jaar dat caravan er zo lang staat.
    en denk als je dit doet zet je andere auto even wat verder weg maar doen ze ook niet.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

iedereen heeft altijd 1 auto op de oprit staan en net genoeg om nog 1 auto op de gezamenlijke plek te plaatsen.
    nu met caravan op eigen oprit hebben zedus 2 autos op de gezamenlijke plekken staan. Hierdoor kunnen andere mensen de auto niet kwijt. Meerdere mensen klagen al. Verder op is wel plek maar parkeren ze niet

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dan parkeer jij toch daar? Hier is vol gewoon vol, dan rij je iets verder. Ik hou echt niet bij wiens auto de plekken ‘bezet’ houden hoor. Als er plek is, zetten we ‘m in de straat. Is er geen plek, dan verderop.

Biny, Nellie4, merah en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Wij haalden m 1week van te voren naar huis mar omdat onze treiter buren t leuk vinden om dan voor 2 auto s te parkeren zetten wij hem gewoon op openbaar terrein voor de deur en de auto op de oprit

Zijn nu gelukkig verhuist

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Maar dan kun je dat toch netjes aangeven? Joh buurman prima dat de caravan op jullie oprit staat alleen doordat jullie auto's nu beide op de openbare parkeerplaats gaan heb ik 9 van de 10 keer geen plek.
    Echter denk ik niet dat die ene auto meer of minder het verschil maakt.

11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Nou echt he. Wij hebben 2 autos maar als er plek in de straat is staan ze er allebei, ondanks dat er weinig parkeerplek is. En zo doet iedereen dat hier, heb er nog nooit iemand over gehoord eigenlijk.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

Nou met ze valt niet te praten op veel mensen commentaar leveren

Toen we aan her verhuizen waren commentaar leveren dat we op parkeerplaats stoelen hadden neergezet omdat dit makkelijker was met in en uit draaien
    Terwijl er gewoon genoeg plek is
    Ook met plaatsen container als leging is geweest moet die met uur eigenlijk weg gehaald zijnnou jammer werken die dag dus pas savonds en soms pas volgende dag. Stoort ze zich asn dus nu zet ze container bij ons op oprit

13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Aaah en daarom wil jij terug pesten? Let it goooo!

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik zou mijn auto gewoon iets verderop parkeren,de caravan blijft vast niet het hele jaar daar staan. Niemand heeft een vaste eigen parkeerplaats neem ik aan,
    Hier in de buurt woont ook een gezin waar de ouders beiden een auto hebben, en hun thuiswonende volwassen kinderen hebben er beide ook 1. 4 auto's dus, tja de ene keer staan ze voor hun eigen huis, en soms staat er hier één aan de overkant omdat er verderop geen plek is. Kan me daar echt niet druk om maken..

15. p1982

p1982 Niet meer actief

Nee helemaal niet terug pesten

Maar denk beetje manieren
    Je ziet dat het algemeen parkeer probleem is en nu met die caravan erger en uit fatsoen zet je dan je eigen auto verder weg

16. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hier in de wijk trouwens ook veel caravans die van maandag tm vrijdag een parkeerplek (of 2) bezet houden. Wat ik ervan denk? Dat al die mensen vast heerlijk genieten van de weekendjes weg met de caravan. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee 1 of 2 straten verder te parkeren. Ik snap dat mensen een caravan met (dure) inboedel erin liever dicht bij huis parkeren ivm inbraak/diefstal.

Clapat, Vlinderbloem, Casara en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. DastyQueen

Als er genoeg plek is om 1 plek gereserveerd te houden is er toch ook genoeg plek voor 1 auto extra van de buren?

Ysabella vindt dit leuk.
  18. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Hier caravans,boten en kinderen die straf hebben, die zetten ze ook op een parkeerplaats...

KleineLai vindt dit leuk.
  19. DastyQueen

:roflmao::roflmao::roflmao: hoe lang mag dat volgens het AVP van de gemeente? je brengt me op ideeen! :p

KleineLai vindt dit leuk.
  20. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Dat is helemaal aan jezelf, hoe vervelender hoe langer het kind er moet(!) staan. Ze mogen hun frustratie dan wel uiten dus 24/7 schreeuwen is toegestaan. Voordeel is dat er dan wel een klein autootje op de zelfde parkeer plek kan staan zodat niemand er last van dan heeft je auto auto Heeft dan gewoon een goed werkend anti inbraak systeem. :cool:

Deel Deze Pagina