Hoelang caravan op oprit

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Wij hebben ook een caravan en in de straat zijn er meer auto’s dan parkeerplekken. Wij hebben maar 1 auto en samen met 1 buur geen eigen oprit. De rest van de straat heeft wel een oprit. Wij klagen ook (binnenshuis) als we alweer (4 van de 7 dagen) 3 straten verder moeten parkeren omdat anderen hun oprit leeg laten. Maar zodra die caravan op een openbare parkeerplek staat hoor je iedereen klagen dat dat “rotding” er weer staat en hun daardoor niet kunnen parkeren. Wij proberen hem altijd bij het plantsoen voor de deur te zetten zodat wij zo min mogelijk schade aanbrengen aan andere auto’s. Kunnen we hem daar niet kwijt dan moet hij op 2 plekken staan. Het is niet anders.

Paar jaar geleden hebben wij direct na terugkomst van de vakantie een defecte versnellingsbak gehad. Auto stond 2 weken in de garage en konden hem dus niet wegbrengen. Hoeveel briefjes we wel niet hadden gekregen dat het aso was dat hij er al een week en langer stond..

2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

dat doet mijn overbuurman ook. Hilarisch.
    Als er een auto voor de deur wegrijd roepen Mn man en ik vaak “rennen” naar elkaar.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Zo min mogelijk schade? Ik hoop gewoon géén schade ;)

Marchella vindt dit leuk.
  4. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou, inderdaad, waar je je druk om kan maken zeg.....

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Wat onwijs raar! Vooral als je je bedenkt dat je dan nutteloos naar je auto heen en weer loopt, om de volgende keer iets minder ver te hoeven lopen. Praktisch gezien loop je dan toch verder, of ben ik nou gek :roflmao:

Nellie4 vindt dit leuk.
  6. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik vind de Fiat Multipla van mijn buren ook geen gezicht als die op hun eigen oprit staat. Zou daar wat over in de APV gezet kunnen worden?

Leo85, smax, danip en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Het is gewoon vervelend dat sommige mensen 3 auto's hebben en als ze er 1 gebruiken om maar dat plekje voor de deur te claimen. Maar een caravan hoort gewoon niet voor een deur te staan, op de weg zijn het al ondingen en als ze ook nog parkeerplaatsen in beslag gaan nemen ben ik daar ook snel klaar mee. Voor €5 kun je hem bij de stalling waar ons bootje staat wassen, maar nee krengen moeten voor de deur gewassen worden, scheelt toch €5. zet die sleurhut lekker afgelegen neer.

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn overbuurman heeft een enorme Landrover, het Kipje van de andere buren is kleiner :D

Leo85 en KakieLakie vinden dit leuk.
  9. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Ja dat kan ook nog, persoonlijk zie ik dan liever de landrover lekker groot en stoer:)

Ach mijn pa heeft een opel omega ook bijna 5 meter lengte met een v6, en dat voor een man alleen haha, maar ik vind het best, hij is er super blij mee en wie ben ik om te zeggen, pa gaan toch kleiner rijden.
    Kleine boy krijgt helaas geen Oma meer, maar geloof echt dat hij volgt jaar met papa mama en opa aan de autospeedway baan staat.

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik stem voor, spuuglelijke krengen.

KakieLakie vindt dit leuk.
  11. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Die zijn toch zo oud dat ze bijna door geroest zijn

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Graag... Lelijke dingen

13. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Wie bepaalt er wat hoort op iemands eigen grond?

Roos12, Jackie87, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Het is meer dan alleen de caravan wassen. Het is inladen met kleren, boodschappen ed. En ja die van ons staat achteraf bij mijn ouders aan huis, maar kan je vertellen dat ik soms wel 10x op en neer rij om er spullen in te doen en dat is soms best vervelend. Bij iemand op de oprit is eigen terrein dus daar heb je weinig over te vertellen lijkt me.

15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.868
    2.549
    113
    Wij liepen vorige week een rondje en kwamen bij de buurt achter ons ook op een openbare parkeerplek. Daar ging een ouder echtpaar (60 jaar ong) weg met de auto en de beste meneer reed half weg en de mevr zette hun vuilniscontainer erop zodat niemand er meer kon staan.

Wij hebben helemaal in een deuk gelegen en echt erover gedacht om de container terug te zetten.

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dit zou ik dus ook echt doen en lekker Mn auto parkeren :D

Nellie4 vindt dit leuk.
  17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hahahahaha wat zielig eigenlijk he, dat mensen zich daar al druk over maken.

18. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik zou er dan helemaal een feestje van maken en allemaal slingers en ballonnen om de vuilniscontainer hangen. :roflmao:

Oke waarschijnlijk zou ik dat niet doen, maar het lijkt mij best leuk. Een soort van welkomscomité.

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Misschien zijn ze wel slecht te been en is de auto nog hun enige vorm van vrijheid. Niet alles is wat het lijkt...

20. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.868
    2.549
    113
    Als dit het geval is (wat niet zo was, ik heb ze zien lopen) dan moeten ze dat bij de gemeente aangeven en krijgen ze een invalide parkeerplaats en word die parkeerplaats dus van hun :)

Deel Deze Pagina