clomid 100mg, moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ThinkPink1201, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Hoi iedereen,

de stress is nu weg met al dat testen... heb sinds gisteren mijn regels en zijn we dus in een volgende ronde beland.

Vorige ronde clomid 100mg, mooie follikel van 21mm + pregnyl

Is de kans groot dat clomid 100mg nu niet aanslaat?

Nu heb ik echt super veel stress omdat ik bang ben dat het nu niet meer zal werken...

dames met ervaring?

21/10 (dag 14) moet ik naar de gynaecoloog voor een FM!

Bedankt!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Op welke cd had je de vorige keer je eisprong?

Als je toen goed reageerde, zal dat nu ook wel weer gaan gebeuren. Maar er is altijd een kans dat je lijf went aan de dosering. Je kunt niets anders doen dan afwachten.. Hopelijk snel weer een mooi ei!

Die onzekerheid ken ik trouwens enorm. Bij mij was het ook steeds maar weer de vraag of en wanneer ik ging reageren. Daarom nu dus gaan spuiten. De eerste twee rondes eisprong op dag 13 en 14 gehad, dus super netjes. Maar de onzekerheid of ik zo goed blijf reageren blijf ik houden..

3. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ik heb ook clomid gebruikt. Bij mij moest de dosis elke 2 maanden omhoog omdat de dosis maar 1 x goed aansloeg bij mij. Mijn lichaam paste zich heel snel aan waardoor ik minder gevoelig werd voor clomid. Uiteindelijk doorgegaan naar Menopur en daar had ik hetzelfde probleem. In het begin sloeg het goed aan en elke x een dosis hoger.

Het kan dus dat je lichaam zich aanpast aan de medicatie maar ik hoor ook vaak genoeg dat je gewoon een beetje op zoek moet gaan naar de juiste dosis en dat het dan goed gaat.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Met Clomid is het afwachten of het aanslaat. Soms vermindert de werking en reageer je er een volgende keer minder goed op. Daar is niet zoveel over te zeggen. Als je Pregnyl spuit, kun je er in principe vanuit gaan dat je een eisprong hebt. Succes!

Deel Deze Pagina