Vandaag, slijm wat erg rekbaar is,tussen 2 vingers

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo ik weet dat deze vraag al meedere keren is geweest maar het viel me vandaag erg op. ;) Ik heb volgens mij mij ei al gehad, maar vandaag bij het afvegen wat dikker slijm en deed het tussen 2 vingers en het was erg rekbaar het knapte niet zo snel. En er zat een wat donker gedeelte tussen kon niet zien of dat dat bloed was maar het was echt wat donkerder. :D Ik heb het opgezocht op die site en volgens mij ben ik vruchtbaar vandaag. En heel toevallig heb ik ook geklust vandaag!! :oops: Het is moeilijk uitleggen maar zo was het. ;) :rolleyes:
    Dus nu maar hopen en raak schieten. :confused:
    We wachten af groeten jennie72

2. Niet meer actief

Spannend! Veel succes, ik duim met je mee

3. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Gewoon nog een keer klussen, vandaag is dé dag! De dag voor de eisprong heb je dergelijk slijm... Dus, morgen en overmorgen kan ook geen kwaad om te klussen ;)

4. Niet meer actief

hai Mummy,volgens mij heb ik al een eisprong gehad ook volgens mijn banner kan hij eerder of later zijn dan?Nou ja we zien wel weer.
    Ik dacht hem ook gevoeld te hebben n.m. Vreemd maar goed. We zullen zien ;)
    groeten jennie72

5. Niet meer actief

nou meid ik hoop dat het deze keer goed raak is

6. Niet meer actief

Hai ik hoop het ook Femke!!!!! en voor ons allemaal trouwens.!!!!
    ;) ik kan alleen maar hopen en meer ook niet weet je.
    groeten en liefs jennei72

7. Niet meer actief

Hallo lady,s ik heb ook nog nergens last van. Ook niet van mijn borsten. Dus hoop dat dit een goed teken is. Want normaal heb ik altijd zo,n vreselijke last er van niet normaal meer. Nog 12 dagen dan kan ik gaan testen. ;) Gisteren wel hevig emotioneel want mijn 2 nichtjes zaten samen in een kermisatractie. Dat was raar moest echt even mijn gezicht afwenden van iedereen. Jankenbalk dacht ik nog bij mijnzelf. :( ik weet ook niet wat dat nu weer was hoor.
    groeten jennie72. ps mijn nichtje heet jenniffer. ;)

8. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Vanaf nu alleen maar heel hard duimen dus. Ik duim met je mee...

9. Niet meer actief

Hai Mummy hoe is het nu met jou? ik had nog een vraagje ik had gister echt duidelijk aanwezig slijm echt rekbaar en het ging niet makkelijk kapot als ik het tussen mijn vinger deed. :oops: Nu vandaag ook slijm hoe lang duurt dit nog? ik heb mijn eisprong dacht ik al gehad ,maar twijfel er nu weer aan omdat het gister duidelijk een voorbode was van een eisprong. ;) ik snap er niet zo heel veel meer van. :rolleyes:
    We hebben ook gister geklust hoe lang blijft je ei eigenlijk leven?
    en hoe lang duurt het voordat sperma de cel bereiken weet iemand dit?
    vraag het me gewoon af. :idea: we klussne maar weer voor de zekerheid. Ik heb nog steeds geen last van mijn borsten zoals normaal wel het geval is. Wel emotioneel.
    groeten jennie72

10. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook echt een leek op dit gebied (was altijd snel zwanger). Wat ik ervan weet is dat de slijmvorming veranderd van waterig naar wat dikker en wanneer het tussen de vingers een draad wordt is het vlak voor de eisprong. Je weet dat je de eisprong hebt gehad als het ineens over is (de slijmvorming). Er zijn vrouwen met een vroege of juist een late eisprong, dus misschien komt ie bij jou wat later??

Ik weet het verder ook niet hoor, maar ik ben extra gaan klussen op de dagen met die slijmvorming en direct zwanger geraakt... (Helaas een miskraam).

Ik zou zeggen: een beetje extra klussen kan geen kwaad, dus doe het in ieder geval tot de slijmvorming weg is...

Mummy

11. Niet meer actief

Hoi mummy maar dan klopt de banner ook niet toch? ik heb nog 12 dagen tot testen :) ik heb in iedergeval gister geklust misschien morgen maar weer de slijmvorming is vandaag wat minder dus ja denk dat die eisprong gister geweest is. Ik weet het niet zeker. Vorige keer kreeg ik hem op woensdag, en nu vrijdag of zaterdag. Ik hoop dat het genoeg geweest is dat klussen anders morgen maar weer. ;)
    :oops: groeten jennie72

12. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Jaja, er moet flink wat afgeklust worden om zwanger te raken ;)
    Nou ja, beter teveel dan te weinig. Ik hoop dat je deze maand zwanger bent...
    Mummy

Deel Deze Pagina