hoelang deden jullie erover? ik word wat onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wondertje, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    3 maanden :D

2. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik ben nu een jaar bezig. En ja daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Ook al in de mmm beland, maar toch hopen wij ook gewoon nog dat we spontaan zwanger worden. Geef het de tijd!

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik zit in ronde 11.
    heb sinds vorige keer (ronde 10) de hele maand getempt toen bleek dat ik dag 17 een ei heb gehad en daar voor dacht ik altijd dat ik rond dag 13 a 14 een ei had omdat ik toen altijd steekjes voelde.
    maar volgens het tempen was dat vorige maand dag 17,nu klussen we gewoon door tot dat fertilityfriend.com zegt je hebt je ei gehad ,dus dat zou best zo kunnen zijn dat dat gister zo was,we klussen nu ook om de dag.
    ben er nu minder mee bezig ivm het overlijden van me oma (zoals een hoop weten) dus wie weet zijn we straks zo zwanger (i hope so)
    anders volgende maand nog maar is proberen en dan anders maar naar de huisarts.
    toen we begonnen had ik al zo van ik ga uit van een jaar nou dat komt al aardig in de buurt.

4. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zitten nu in ronde 5, maand 4. Heb gelukkig een korte cyclus van 24 dagen, maar ik maak me ook al druk hoor dat het dadelijk helemaal niet wil lukken. Maar gelukkig lees ik ook veel positieve verhalen. Het moet gewoon zijn tijd hebben. Maar ik blijf erg ongeduldig eronder allemaal.

Deel Deze Pagina