over 2 maanden mag ik weer in bikini op vakantie en ik wil er toch echt een kilo of 8 nog af hebben. aangezien sporten niet mogelijk is en het met gewone voeding langzaam gaat wil ik dus een tijdje aan de maaltijdvervangers. maarrrr. er zijn zoveel merken en het is best prijzig. welke smaken een beetje redelijk, wie heeft er aanraders of afraders. heb nu zitten kijken naar weight care, kineslim, prodimed, sanaslank, kruidvat huismerk. zie ook pasta s en pannenkoeken voorbij komen.. smaakt dat ergens naar of is dat net kurk? ohh en voordat er reacties komen; ik weet dat het crashen is en ongezond is etc.. en dat de kilo s erna weer aan komen.. maar ik wil gewoon dit jaar eens mooi in bikini op het strand kunnen liggen.
Ik gebruikt de shakes en repen van wls. Chocola is prima te doen. Net chocomel ik neem 2 shakes en s'avonds eet ik mager. Nu -2kg in een week.. (Hoeft van mij niet te snel, voel me dan net een vaatdoek)
Oh en wbt die maaltijden van afvalproducten.. Ik vind het super smerig! Kan je net zo goed sponzen eten
-2kg in een week vind ik al super goed! dus chocolade is best lekker? zal eens kijken bij wls.. hier nog een week of 9 voor 8 kg dus 1kg per week is prima voor mij.
In die van de Kruidvat zitten erg veel suikers.. Die zou ik niet nemen. Ik ben altijd tevreden met Weightcare.
Kijk eens naar de shakes van Body&Fit.. stuk beter dan die weightcare rotzooi en soortgelijke shakes(kruidvat enzo...) Afslank Eiwit - Body & Fit | Body & Fitshop
Ik heb de afslank eiwit shakes van de body & fit shop... super lekker !!!!! En ook nog eens erg betaalbaar. Mijn favoriet is de smaak apple pie. Vervang mijn ontbijt en middag eten met de shakes en dat gaat hartstikke goed. Veel succes met afvallen
thx dames voor de tips! de meeste gebruik(t)en alleen de shakes? denk dat ik 1 of 2 maaltijden per dag dan ga vervangen door een shake en dan even kijk hoe het gaat met de kilo's.