weet niet zeker of hij hier goed staat eigenlijk...... Maar wanneer zouden of hebben jullie traphekjes geplaatst??
Hier eigenlijk al toen ik 5 maanden zwanger was of zo om er alvast aan te wennen. Bij ons staat er een hekje in de keuken en sinds 2 weken doen we 'm nu ook dicht omdat Emma ook op de grond speelt nu
Pas toen ze echt begon te kruipen/staan. Ik vind die hekjes nu niet echt een cosmetische aanwinst voor je huis, dus zolang ze niet nodig waren voor waar ze voor zijn bedoeld, hebben we ze nog niet in huis gehaald.
Hier toen ze een maand of 6 was, daarvoor lieten we haar nooit op de grond spelen boven, dus was het niet nodig.
Wij hebben nu net 2 weken een traphekje, jaja. Meer omdat ik het handig vind als ik even boven wat wil schoonmaken. We hebben nu alleen op de eerste verdieping een traphekje voor naar beneden. We hebben een aparte hal beneden en een deur naar zolder, dus dat vind ik niet nodig en beneden in de hal is het ook wel lastig een traphekje te plaatsen. Ik wil op zolder ook nog een traphekje, want daar staat de wasmachine.
Wij hebben ze gezet toen onze zoon begon te tijgeren. Was met bijna 6maanden. Een traphek in de hal naar de trap boven hebben we pas gezet toen onze dochter een paar weekjes oud was. Onze zoon volgde me elke keer naar boven als ik haar in bed legde of even haar luier wilde verschonen.
Hier pas een traphekje met een jaar. Hij begon toen te lopen en wou niet meer in bed spelen. Hij is alleen boven op de grond als ik daar wil opruimen/schoonmaken. Daarvoor vond ik het nog niet nodig. Ik vind het ondingen, dus van mij moest hij zolang mogelijk weg blijven.
Ik twijfel nog enorm, want ik haat die dingen heel erg, heb nu eerst maar een deurstop gekocht zodat de klatten wel de woonkamer in kunnen maar de kleine er niet uit ben gister namelijk erg geschrokken toen mevr opeens op de trap zat
Hier geloof ik toen L. kon kruipen. Heb alleen boven aan de trap een hekje verder niet. Voor de mensen die een traphekje onhandig vinden, denk eens aan dit traphekje van Lascal/KiddyGuard: Kiddy Guard AVANT 2012 van LASCAL KiddyGuard Oprolbaar Traphekje TOP AANBIEDING Wij hebben hem en vind hem ideaal! Zit nooit in de weg, je ziet hem amper en hij is wel stevig. Kost helaas wel wat, zeker als je er meerdere nodig hebt maar via MP zijn ze ook makkelijk weer te verkopen.
Een heel groot nadeel van deze hekjes vind ik dat ik ze echt niet open of dicht krijg met een kind op de arm. En dat vind ik wel erg belangrijk!!
Echt? heb ik nog nooit problemen mee gehad, kan hem prima met één hand openen. Sowieso open snap ik echt niet, dicht kan ik me nog iets bij voorstellen omdat je het handvat erom heen moet leggen. Maar ik deed dat verder ook zelden moet ik zeggen, hekje stond altijd open tenzij ik boven bezig was en uk ook. Maar dan doe ik hem open als ik naar beneden ga, til uk op en klaar.
Wij hebben al een traphekje. Dit omdat ons monster (zie profielafbeelding) geen trap mag lopen en wij sinds kort pas een 1 gezinswoning hebben (daarvoor gelijkvloers app.) dat is een beetje raar dus ze wil steeds naar boven, dus maar een hekje geplaatst, vind het niet mooi maarja het hoort erbij