Hallo allemaal, Wij hebben al een tijdje een maxi cosi mura 4 op het oog voor ons toekomstige wondertje, want de wandelwagen van onze oudste kids is echt versleten. Maar mijn vraag was dus of er een Besafe autostoeltje op een maxi cosi mura 4 past? Ik kreeg het niet echt duidelijk gevonden.
Bij de Mura zitten alleen adapters voor een Maxi Cosi (van Maxi Cosi zelf dus...). Of er ook een ander merk autostoeltje op past zou ik niet weten, misschien even vragen in de winkel?
Bij onze Mura zitten de adapters niet aan de wagen vast hoor, die kun je er af schuiven. Dus misschien dat er ook andere adapters voor te koop zijn? Maar nogmaals, ik zou het even vragen in de winkel.
de Besafe past wel op deze kinderwagen. hij heeft hetzelfde kliksysteem als de maxicosi cabrio. (heb deze ook gehad en de maxicosi cabriofix en deze pasten gewoon op dezelfde adapters)
Ik heb een nuna autostoeltje en die paste ook op de MC adapters. Ik denk dat je met je autostoeltje eens in de winkel moet gaan passen.
adapters van maxicosi kunnen er gewoon af, moet ook wel als je het zit gedeelte van de wagen er op wil zetten
Bedankt voor reacties! Ik ben ff naar de winkel geweest en de BeSafe heeft inderdaad dezelfde adapters als die van de cabrio!