Haha, wat een wisselende verhalen. Thuis zet ik eigenlijk altijd een pot thee en daar doe ik 1 zakje in. Die wordt dan dus niet meer hergebruikt. Op m'n werk haal ik bekertjes heet water uit de automaat. Ik heb m'n eigen voorraad theesmaakjes, want de standaard thee vind ik daar niet zo lekker. Ik ben een echte theeleut, dus op 1 dag drink ik rustig 10 bekertjes thee. Daar doe ik dus wel langer met m'n theezakje, anders gaat er per dag bijna een heel doosje doorheen. Meestal wissel ik na de lunch van zakje, dan zit er namelijk geen smaak meer aan.
Op m'n werk gebruik ik het zakje 2 keer, zijn zulke kleine bekertjes en ik drink m'n thee erg slap dus dat gaat wel. Thuis drink ik heel weinig thee en als ik het drink dan is het sterremunt en die gebruik ik maar 1 keer.
Na 1x gebruiken gooi ik hem weg. Wij drinken niet zoveel thee, kan dagen tussen zitten. Dus hier zou dat sowieso niet kunnen
Eens kijken, ik kan met 1 theezakje het aanrecht 3x schoonmaken, en de wc 2x poetsten, ik sta er na het douchen nog een paar keer op en droog mijn haar er nog een paar keer mee en dan doe ik hem in de wasmachine....
Het was een grapje Ik vind het nogal een suffe vraag, haha! Want wie gebruikt een theezakje nou meer dan 1x?? Das echt vies.
Ik moet zeggen dat ik al die pols wel erg grappig vind. En ook wel leuk om te lezen hoe andere bepaalde dingen doen. Ik gebruik mijn theezakje 1 keer en mik hem meteen weg.
Ik gebruik voor 2 kopjes ieder een nieuw zakje, bij het 3e kopje doe ik de 2 eerder gebruikte zakjes samen in dat kopje en dan gaan ze de prullenbak in.
Ik zet nooit een pot maar losse kopjes, en dan ongeveer 5-6 op een dag thuis (en nog eens zoveel op mn werk haha) en dan gebruik ik 1 zakje voor de hele dag (ook afhankelijk van de theesoort, groene thee na 3 kopjes ongeveer omdat de smaak er dan af is, rooibos 5x ongeveer). M'n man heeft er ook een hekel aan, maar accepteert het als ik het maar netjes op een theehoudertje zet.
Ik gebruik 'm 1x voor 2 kopjes (man en ik). Ik hou niet van die donkere thee. Maar als mijn man thee zet dan gebruikt hij voor elk kopje een ander theezakje.
Ik gebruik mijn theezakjes net zo vaak als mijn zwangerschapstesten, keer op keer overnieuw. Werkt perfect.
als ik meer als 1 kop thee wil zet ik een kan, vind het niet fris om een zakje te pakken wat al uren op het aanrecht ligt uit te drogen. dus als ik 1 kopje wil gooi ik hem daarna weg, mijn thee blijft best lang warmheb nl een jasje voor mij theepot gemaakt, sinds dien drink ik dus meer thee vanaf 1 zakje (bezuinegingen)