2 of soms 3 keer. Als het van pickwick is dan 2 keer maar die van de lidl zijn groter en daar kun je echt makkelijk 3 keer mee.
Ik doe thuis meestal 1 keer met een zakje en op mijn werk drink ik veel thee en neem ik mijn eigen zakjes mee (thee op mijn werk is vies) daar gebruik ik de zakjes wel twee keer anders gaat het doosje wel heel snel leeg. Dobbel wat een ontzettend leuk 'jasje' voor jou thee pot!! Ik heb dezelfde theepot maar niet zo'n leuk jasje.
Ik drink bijna nooit thee, mocht het zo zijn dat ik meerdere kopjes drink dan gebruik ik wel steeds een nieuw zakje. Je gebruikt je koffiepad toch ook maar 1 keer....
Nadat ik 1 kopje heb gedronken gaat het theezakje in de vriezer. 's Ochtends leg ik die op mijn ogen tegen de wallen. Als ie weer ontdooit is knip ik hem open en scrub ik mijn gezicht ermee. Dan raap ik alle theedeeltjes weer bij elkaar en scrub ik mijn benen ermee. Weer alles bij elkaar zoeken, nachtje laten weken in water en aan dat mengsel wat honing en yoghurt toevoegen en in mijn haar doen, heerlijk masker. Wel even opletten met uitspoelen: zoek alle theedeeltjes weer bij elkaar, stop terug in het zakje en je kan er best nog een kopje thee van zetten. Dan de cyclus weer opnieuw beginnen. Ik doe wel een maand met 1 theezakje. Oja, en van het papieren omhulsel maak ik prachtige wenskaarten
1x en dan weg.. Tenzij ik nog een kopje maak dan twee kopjes maar ga dat ding echt niet bewaren tot een volgende ronde..
meestal maar 1x puur omdat als ik pas een uur later weer een kopje thee wil, ik het zakje er te ingedroogd uit vind zien en het dan niet meer in mijn water wil hebben... Mocht ik voor mijn man en mij thee zetten dan gaat door beide kopjes gewoon hetzelfde zakje.
Meestal zet ik altijd een hele kan en dat doe ik met 1 zakje. Als iemand gewoon op bezoek komt en er word verder geen thee gedronken 1 per kopje.
Maar je komt wel lezen en reageren.. maakt toch niet uit, daar is de lounge voor. Ik vind het wel leuk dit soort topics. Ik heb even moeten lachen om een paar reacties over bruine opgedroogde verfrummelde zakjes. Helemaal bij visite die er warmpjes bij zitten. Dat je dan zo'n zakje naast je kopje water krijgt. Wat erg! Hahahaha.