sterkte en fijne dagen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Ikweetniet, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikweetniet

14 okt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mede alleenstaande moeders,

bij deze wil ik jullie allen veel sterkte wensen de komende dagen, maar ook fijne dagen toewensen. Probeer ook te genieten en laten we van 2013 een topjaar maken, met nieuwe kansen en mogelijkheden en veel geluk voor jullie allen!

Liefs van mij!

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Jij ook meid!

Lastige dagen vind ik het wel hoor, om alleen te zijn.. Komt ook omdat zoon morgen heel de dag naar zijn vader is maar ach, ik overleef het vast wel.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel sterkte meiden en een nog beter en gelukkiger 2013.

Helise dat is zwaar heel veel sterkte meid!

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Dank je wel :)

Op naar een fantastisch 2013 voor ons allemaal!

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Meiden be strong in 2013!!!

Maak mooie dagen van de Kerst en het nieuwe jaar en de rest van het leven! Vanaf nu begint het licht te schijnen en het geluk is aan onze kant! We hebben geleerd van onze 'fouten' maar hebben geweldige kids die we voor geen goud hadden willen missen. Laten we woede, verdriet en negativiteit voorgoed uit ons leven bannen en alleen maar aandacht schenken aan degenen die het waard zijn en die ons goed doen!

Liefs en dikke zoenen voor deze dagen en sterkte ook!

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi geschreven mukkie!

Mijn zoontje is vandaag ook bij zijn vader is net opgehaald....
    Probeer er een leuke dag van te maken en kijk uit om hem morgen weer op te halen!

Meiden hele fijne dagen gewenst!!!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gaat het een beetje met jullie meiden?

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mooi geschreven mukkie! :)

Hier echt een rete-saaie dag gehad zonder zoonlief.. :( Gelukkig werd hij om 7 uur thuis gebracht door ex dus toen nog even heerlijk van 'm genoten! :)

En jij one of kind?

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier andersom, gisteren met kind bij mn ouders geweest en nu is ze 2 dagen bij haar vader en zijn familie. 2 dagen alleen thuis dus.

Ach, ik zie het maar als een zondag, dan is ze ook om de week bij hem, ik ben het intussen gewend. Ik vind het niet leuk, maarja, so be it. Ik ben dus maar aan t huishouden enzo. Af en toe zie ik ineens de kerstboom staan en denk 'oja, het is nog kerst' haha. Maar verder is het hier gewoon een normale dag. Behalve dan dat ik vrij ben :)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wijffie dikke knuffel!!

Helise ik heb geluk , mijn ex heeft besloten naar zijn familie in TR te gaan dus de kleine is de hele tijd bij/ voor mij ook op zijn verjaardag.

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    #11 Wijffie75, 26 dec 2012
    Laatst bewerkt: 26 dec 2012
    Dankje one of a kind. Ik doe het intussen al 4jaar alleen hoor, dus ben het intussen wel gewend. Ik zit wat dat betreft toch een beetje in een andere 'fase' dan de meesten in dit onderdeel denk ik.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat geloof ik:)
    Toch lijkt het me zwaar blijven als kind weg is.
    Ik vind het afschuwelijk, nu is het bij mij ook weer een ander geval aangezien de kleine biologisch niet van mijn ex ( donorkindje) en hij de kleine alleen opeist om mij te kl*ten, en dwars te zitten.

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ach ja, zwaar, wat heet zwaar.

Hangt ook van de leeftijd van je kind af natuurlijk. Met een kleintje ben je er zo op ingespeeld om 24/7 samen te zijn (tenzij je op je werk zit natuurlijk). Met een schoolgaand kind is dat al anders, overdag zit ze op school. Na school loop ik regelmatig met alleen haar tasje naar huis omdat zij bij een vriendinnetje gaat spelen etc. Dus dan wen je er al meer aan dat ze niet thuis is.

Maar de momenten rondom avondeten/naar bed gaan enzo, die vallen natuurlijk wel weg. Maar serieus, het went echt hoor. Het slijt. Ik vind het nog steeds niet leuk en sta niet te springen, maar ik vind het niet meer 'zwaar' zeg maar. Snap je?

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik denk dat je hier gelijk in hebt inderdaad. Ik merk zelf ook, ook al is het nog niet zo lang geleden bij mij, dat het toch wel ietsje makkelijker word. In het begin moest ik echt huilen als ex zoon kwam halen en wist ik echt niet hoe ik die dag door moest komen. Nu merk ik dat ik het ook soms gewoon wel even lekker vind dat ik even tijd voor mezelf heb.

Alleen ja, gister met kerst vond ik het dan echt niet leuk..

15. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Jeetje dat lijkt me ook lastig zeg.. Hier is ex ook graag van het dwars zitten maar geloof dat ik wel eens eerder van jou wat heb gelezen en dat jou ex daar best wel ver in gaat.. Maar gelukkig is hij op vakantie nu dus dat scheelt jou weer en kan je lekker van je mannetje genieten!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pfoe ik vond kerst echt heel erg heftig... en mijn ex ook. Eerste kerstdag had hij ze en bij afscheid met zijn tweeën staan janken en tweede kerstdag had ik ze en toen ie ze terug kwam brengen weer staan janken met zijn tweeën. Verder veel contact gehad met hem, we vonden het allebei lastig zo een eerste kerst zonder elkaar.

Nu nog oudjaar en dan zijn we er weer van af.
    Ik had eerste kerstdag niet echt plannen. Wat het nog lastiger maakte.

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier heeft mijn beste vriendin en haar vriend mij en de kleine erdoorheen gesleept op kerstavond, wat super gezellig was!
    Andere 2 dagen bij ouders en merk dat ik daar meteen een stuk eenzamer ben:( (vaak oneens over opvoeding dat soort dingen)

Tegen oud en nieuw zie ik echt op:(

Jullie ook sterkte!
    En wens jullie heel veel kracht en geluk toe in 2013!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meid hele dikke knuffel.
    Jammer dat je zover weg woont anders moesten we eens afspreken!
    We komen er wel!!

19. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dankjewel meis!
    Inderdaad jammer:(
    Vast wel! Maar is gewoon ff moeilijk nu

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zeker en het is ook nog vers.
    Eist hij de kleine nog op meid?
    Hier heeft het lang geduurd eer ik de stap duurde te nemen ( vooral het 1e levensjaar van de kleine) maar daarna viel er iets van me af.
    Vorig jaar ook kerst alleen gevierd bij mijn ouders, hij kwam gewoon niet opdagen ook al waren we nog samen.
    Elke maand word je sterker.
    Waar woon je nu meid bij een vriendin nog?
    xxx

Deel Deze Pagina