Hier nog steeds, alleen van broek soms 74, maar die is nog veel te groot/lang. Kan soms ook nog 62 aan van shirt. Scheelt ook ontzettend welk merk je koopt.
Met 1 jaar mijn oudste van bijna 3 past nu net in 92, hahaha . Kan me mijn jongste niet erin voorstellen. Lekkere lange meid heb je!
Mijn meisje is 15 mnd en zit ook al 2 mnd in die maat. Is best normaal toch? Ze is 90 cm dus ik kan haar helaas geen mt 74/80 aantrekken tenzij ik hoogwater in het bos wil haha. Howel ik babykleertjes wel het leukst vind. Hier heb ik echt maat 92/98 nodig voor haar lengte en niet haar gewicht.
Net als mijn meisje Is jouw meisje ook 90 cm met deze maat? Mijn meisje draagt het echt voor haar lengte omdat ze zo erg lang is voor haar leeftijd. Velen schatten haar al 26 mnd oud. En ze heeft ook schnmt 25/26. Maar is wel in proportie.
Hier precies hetzelfde.bijna 3 en maat 86/92 nodig voor de lengte ze past korte broekjes maat 68 nog en dan moet het elastiek nog worden aangetrokken. de jongste met bijna 15 maand maat 68 en is daar voorlopig nog niet uitgegroeid ze gaat nog langzamer dan haar zus.