Hoelang doet de post er bij jou over?

Discussie in 'De lounge' gestart door spriet, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Als je een pakje laat bezorgen wat groter is maar dan nog wel door de brievenbus past en dus gewoon met de normale post bezorgd kan worden.
    Hoelang duurt het bij jullie voordat zoiets bezorgd word?

Afgelopen dinsdag is mijn pakje op de post gegaan, (waren 3 kleding stukken jurkje, longsleeve + legging)

Had het eerder ook al eens met een pakje wat lang onderweg was maar dat was in de tijd van de stakingen dus had verwacht dat het er nu al eerder was.

Dus nu ben ik wel benieuwd naar hoelang het bij anderen duurt??

2. Hier had ik het laatst ook.. Was op vrijdag naar mij verzonden, dinsdag was de gewone post al geweest en zat het er nog niet bij.. Verkoper gemaild, maar die zei het toch écht te hebben verzonden.. Kwam het om half 6 ineens met de pakketpost ;) (terwijl het dus gewoon als brievenbuspost was verzonden)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Bij mij normaal maar max 2 werkdagen

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ja ik heb er wel vertrouwen in dat dit pakje is gepost alleen vind gewoon dat het wel lang duurt voordat het er is.
    Hoop dat het dinsdag er wel bij zit maar dan is het gewoon 1 week!! verder toch niet normaal meer...

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

kan best langer duren geloof ik, maandag heb ik wat gepost naar iemand hier en zij naar mij. Maar ik heb nog niets gehad en zij had donderdag ook niets gehad (maar inmiddels misschien wel want ik heb van haar niets meer gehoord!). Maar het schijnt dus al vanaf zondagavond onderweg te zijn of ik ben de piep, kan ook nog natuurlijk.

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    nou heb de kleertjes nog niet ontvangen :x

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ben er bang voor voor jou en voor mezelf ook dat het niet meer goed gaat komen. In mijn geval een hoop Emte boodschappenzegels voor een volle Etos babyzegel kaart.

Jammer he?!

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Heb je geen track and trace code gekregen? Dan kun je precies zien waar het pakje is.

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nee het was met de brievenbus post gegaan dus dan krijg je die code niet.

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48

Hmm hoe heette diegene want waar ik het van heb gekocht had ook iets over baby zegels?

zou wel te toevallig zijn ;)

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Vandaag weer niks ontvangen en ook nog geen reactie op mijn mail :x:x

Deel Deze Pagina