hoi hoi zoals hier boven staat. hoelang doet jullie beeb over zijn flesje. Tim is nu 3 weken en drinkt zijn flesje leeg in ongeveer een kwartiertje. hij krijgt nu 120cc en heeft hier dus geen moeite mee. groetjes sandra
hangt af van het ijdstip. sochtends echt snel soms wel 5 a 10 minuten..... 210CC Dano is echt een schrokop... pff hij heeft er geen last van gelukkig en smiddags doet hij er rustig 15 minuten over
135cc, 10 minuten en soms nog wat sneller. Heb al een kleinere speen geprobeerd, maar dat kost blijkbaar teveel moeite, want dan is ze na 30 minuten op de helft en geeft ze het op.
150 cc doet hij ongeveer 10 tot 15 min over. Het verschilt nog wel eens. De ene keer wat sneller dan de andere keer.
ligt er een beetje aan. 150 krijgt hij soms binnen 5 minuten op, maar meestal een minuut of 10. ik heb een drie standenspeen, als ik vind dat hij te schrokkerig is dan zet ik de speen gewoon een standje lager. joyce
hoi hoi dames bedankt voor de antwoorden. had zelf het gevoel dat hij te snel dronk, maar als ik het zo lees valt het wel me dus. en is hij niet de enigste. groetjes sandra
Mijn meisje krijgt het soms ook wel voor elkaar om 120 cc in 5 minuten weg te krijgen. Alleen hoor je haar buik zo ontzettend tekeer gaan als ze drinkt, hebben jullie dat ook?
Zo te zienh eb ik een traag meisje Ze drinkt in ongeveer een 25 min tot half uur haar fles leeg. Krijgt 150 +5. Zeker de laatste voeding is een voeding die er traag in gaat. Daarnaast drinkt ze niet altijd haar fles leeg. In het begin maakte ik me daar nog zorgen over, maar heb me erbij neergelegd dat ze nu eenmaal geen grote drinker is. Ze groeit goed en is helder als ze wakker is. Ook om de vreselijk stinkluiers en plasluiers kan ik niet heen, haha.
hoi hoi ja Lindavg ook bij Tim hoor je het soms gewoon naar beneden vallen om het zo maar te zeggen. maar ik denk dat dat eerder te maken heeft met en leeg buikje. groetjes sandra
200cc in 10 minuten, 's ochtends zelfs in 5 minuten... Jelle zou graag een trechtertje van Sinterklaas hebben...