innestelingbloeding, hoelang wachten met test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ann82, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    hallo meiden,
    ik ben er vrijwel zeker van dat ik vandaag een innestelingbloeding heb gehad. Ik heb een cyclus van 33 dagen en zou dus officieel nog 10 dagen moeten wachten voor ik kan testen of ik echt zwanger ben.
    Nu kan ik proberen heel geduldig te zijn maar wat denken jullie? Binnen hoeveel dagen zou de test gedaan kunnen worden?
    Pas over 10 dagen zekerheid hebben duurt wel heeeeeel lang ;)!
    liefs Ann

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Als je weet wanneer je je ei hebt gehad, dan zou ik daar minimaal 10 dagen bij optellen. En bij 12 dagen zit je echt goed. Ik neem aan dat je nu op een dag of 5 a 6 na je ei zit??

Spannend hoor!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt pas twee weken na je eisprong testen, eerder is niet betrouwbaar.

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Geduld is een schone zaak. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar om teleurstelling te voorkomen moet je gewoon de 10 dagen afwachten.

5. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik kan mijn eisprong vanaf vorige week t/m afgelopen maandag hebben gehad. Ik ben vanaf april gestopt met de pil en heb pas sinds 2 maanden een voelbare eisprong. Ik wilde vanaf komende cyclus met ovulatietesten gaan beginnen.
    Vorige week echt duidelijke opbouw van eisprong gevoeld en vandaag 1x helder bloed op wcpapiertje. Het is echt te vroeg voor menstruatiebloed dus 1+1= hopelijk 2!
    Dus gewoon rustig afwachten tot in ieder geval volgende weekend?!
    liefs Annet

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik zou niet teveel hopen hoor het kan nog alle kanten op;). Ik had namelijk ook rond de innestelingsdag wat bloedverlies maar dat is uiteindelijk verder gegaan in al 8 dagen bruine afscheiding. En uit testen blijkt dat ik niet zwanger ben;)

7. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ik heb volgens mij ook innestelingsbloed gehad want ik dacht dat ik gisteravond ongesteld werd (anderhalve week te vroeg) maar vanaf vanmorgen geen bloedverlies meer gehad.. :s
    kan dit het zijn??

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Op Fertility Friend valt het me op dat er veel mensen rond 8dpo een innesteldip in hun temperatuur hebben, en meteen daarna al positief testen...

Het voordeel is dat als je negatief test, je je kunt troosten met de gedachte dat het nog elke kant op kan gaan, en je even een tijdje 'rust' in je hoofd hebt.

Als je positief test daarintegen, kan het natuurlijk ook elke kant op, maar kun je jezelf stiekem toestaan alvast een tikje te fantaseren...

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    vorige maand had ik ook een week na mn ei wat roze op me wc papiertje, iets wat ik ook nooit heb..maar werd toch echt een week later ongesteld en had ook al een paar dagen ervoor getest elke keer, maar negatief, dus ook niet een vroege miskraam.
    maar uiteraard hoop ik dat t bij jou wel een innestelingsbloeding is en je snel een positieve test in handen hebt.

10. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ik ben nog steeds niet ongesteld dus ik weet ook niet wat het was..
    of het een innestelingsbloeding was zal ik volgende week wel merken :)

Deel Deze Pagina