Na 9 maand klussen voor 1e baby: zwanger maar miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by 1979kik, Oct 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Wie nog?
    X

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik na een jaar, maar kan pas volgende week vrijdag met 100% zekerheid zeggen dat het echt over is.

3. gp894

gp894 Actief lid

Wij zijn anderhalf jaar geleden begonnen. Ik was na 5 maanden zwanger maar dat werd een BBZ. Redelijk dramatisch allemaal. Na een aantal weken zwangerschap veel pijn en bloed. Bleek het bevruchtte eitje in mijn eileider te zitten. Operatief alles weg gehaald. Fysiek echt 5 weken last van gehad. En drie littekens extra op mijn buik. Mentaal echt veel langer. Dit is nu alweer een jaar geleden en sindsdien, niets meer. Geen schijn van zwangerschap. Mijn cyclus is ook erg onregelmatig. Dan om de drie weken dan om de vijf. Ben al bij de gyn geweest. Die zei, niets aan de hand afwachten. De huisarts zei iets soortgelijks. Maar vind het wel ongelooflijk moeilijk allemaal. Die bbz (wat eigenlijk ook gewoon een miskraam is) heeft veel verdriet gebracht. Zo ongelooflijk lang hopen en hopen en dan zo blij en dan in korte tijd alles weer weg. Het is vooral de emotionele schommeling van heeeeeel blij naar heeeel verdrietig wat het moeilijk maakt.

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier een jaar geleden begonnen en 2 miskramen achter de rug. De eerste met 6.3 weken en de 2e met 4.2 weken.

5. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Wij zijn ook sept 2008 begonnen, dus nu een jaar verder en ook helaas inmiddels 2 miskramen verder.
    Het lukt dus wel alleen gaat het steeds mis.
    Erg frustrerend..

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik ben in december 2007 gestopt met de pil. In mei 2009 voor het eerst zwanger, helaas liep deze af in een mk (met 5 weken).
    2 maanden later ben ik nu weer zwanger. Gewoon duimen en hopen en bidden dat alles goed loopt.

7. gp894

gp894 Actief lid

Jullie geduld is wel heel erg op de proef gesteld.... ik hoop met je mee dat het nu goed gaat....

Share This Page