Wat denken jullie? zwangerschap op komst?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kempen, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat denken jullie van mijn temperatuurkaartje?
    http://www.fertilityfriend.com/home/438142

Vanaf Dinsdag 9 April tot nu nog steeds ben ik echt lichtelijk misselijk, krampen onder in me buik, me onderbuik is opgezet en me borsten zijn erg gevoelig en wat gegroeid (viel makkelijk op want zo groot waren ze niet..) me vriend had 7 april een droom dat ik zwanger was, en hij blijft nog steeds iedere dag zeggen tegen me: Je bent zwanger hoor!
    maar ik zie niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. en (eventuele) innesteling.. dus ik durf ook nog niet te testen. Ik wacht sowieso op 24 April dan is mijn nod. Maar ik begin toch wel erg nieuw gierig te worden :)

Wat zeggen jullie over me temperatuur kaartje? (al snap ik dat het nog andere kanten op kan gaan..)
    Maar ik kom er zelf nog niet echt mee uit.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je eisprong kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien je verschillende dagen niet hebt ingevuld.
    Verder zie ik dat je echt pas net met de pil bent gestopt. Hou er rekening mee dat dat ook nogal wat dingen met je lichaam kan doen.

Maar ja ook gelukkig genoeg meiden die in de 1e ronde gelijk zwanger zijn dus hou de hoop vast.

Je kaartje kan zo verder echt nog alle kanten op. Mijn temp zakt altijd pas op nod of 1 dag ervoor. Dus als je nu kijkt naar mijn kaartje, (handtekening) ziet het er akelig goed uit, maar kan over 2 dagen (of morgen al) een compleet ander verhaal zijn.

Desalniettemin duim ik voor je dat het raak is.

3. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij Esther. Je kunt rond de 14e je ei gehad hebben, maar dat is moeilijk te zeggen, sowieso omdat je niet elke dag meet. En op zich ziet het er goed uit (normale cyclus), maar je kunt hieraan niet zien of je zwanger bent of niet. Helaas. Ik maakte ook elke maand een complete studie van mijn kaartje hoor, haha. Ik heb maar 2 maanden getempt en toen was ik al zwanger :D Maar eigenlijk leken die maanden precies hetzelfde, behalve dat mijn temp in de 'zwangere' maand maar bleef stijgen. Maarja, dat zie je pas na je NOD. En bij mij zakte mijn temp ook pas de dag voordat ik ongesteld werd. Afwachten dus. Maar dat is moeilijk!!! Succes meid!

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wellicht dat hij de 17e dag of later is gesprongen, want je rapporteert op dag 16 nog vruchtbaar slijm. Temp even enkeledagen door of je temp hoog blijft.
    Dag 14 geloof ik niet vanwege het slijm plus de temp die niet doorstijgt.

5. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    dank jullie wel allemaal!
    Me eerste maand met het bijhouden. Zal het de komende dagen zeker beter in de gaten gaan houden.. het is gewoon zenuwen slopend dat wachten, dus (tenminste ik) ga dan ook echt opzoek naar antwoorden haha,.. maar ik zal denk ik vast niet de enigste zijn die dit in het begin doet. Nog maar even afwachten dus!
    Dank jullie wel allemaal kan er zeker iets mee!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gezien de temperaturen denk ik dat je minimaal op dag 17 pas een ei had. Hoelang ben je gestopt met de pil? Ik kan me voorstellen dat je kwaaltjes daarvan komen? Het is namelijk wel erg snel om dat nu al te merken als je zwanger bent. En sommige vrouwen kunnen het ook in lichte mate hebben van de progestronverhoging. Het is ten slotte een verandering van hormonen in je lichaam.

Oh zie nu net dat je net gestopt bent. Dan zeggen die kwaaltjes helaas niks. Zijn hoogstwaarschijnlijk ontwenningsverschijnselen ;)

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jammer dat er zoveel dagen missen.
    Maar ergens tussen dag 17 en 21 zou er een eisprong kunnen zijn geweest. Je temp is nu duidelijk hoger dan daarvoor.

Deel Deze Pagina