kan een kindje zelf slijm op hoesten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama aes, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    Anne is al zo n week verkouden ze heeft veel sloijm vast zitten ze roggelt veel het zit wel los maar ze kan het niet ophoesten.
    Ik las dat veel kleintjes verkouden waren hier, hoe ging dat bij jullie kwam het van zelf los.
    ik gebruik al neusspray en heb haar neusje al uitgezogen maar het slijm zit in haar longetjes
    groetjes gerdien

2. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ik zou een hoestdrankje van VSM aanschaffen. Werkt prima bij vastzittende hoest. Dat mogen ze ook al hebben.

3. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik gebruik de zwitsen ecaluptus badolie als Elyesa slijmpje heeft ofwel muco rinathiol helpt heel goed.

4. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    maar ik heb het idee dat het slijm niet vast zit maar dat ze het gewoon niet weg krijgt

5. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    misschien als je haar overdag laat slapen op haar buikje of zij leggen zo loopt het er misschien vanzelf uit.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Lotte heeft ook zo'n periode gehad met veel slijm in haar longetjes (kwam allemaal via het neusje naar beneden). Wat wij vaak deden is de douche op zijn allerheetste stand zodat er flink wat stoom in de cabine kwam en zo met haar er in gaan staan om het wat los te krijgen.

Daarnaast heeft ze in uiterste gevallen een Ventolin puffer gebruikt (op voorschrift van de kinderarts)..

Share This Page