Mijn dochter krijgt infacol voor haar darmkrampjes, maar hoelang moet ik hier nog mee doorgaan? ze is nu bijna 3 maanden dus volgens de bijsluiter zou het niet meer hoeven. Maar ben bang dat ze er dan toch weer last vban krijgt. Moet je zoiets afbouwen of is het een kwestie van kijken hoe het gaat en gewoon eens proberen zonder? Hoe deden jullie dit??
hallo, ik ben zelf gewoon gestopt na 3 maand,dit omdat ik merkte dat mijn meisje geen krampen meer had. nadat ik gestopt ben heeft ze er geen last meer van gehad. volgens mij hoef je niet af te bouwen. groetjes danielle
Je kan het afbouwen geef je het nu nog elke voeding ? Dan kan je gaan naar 3 keer per dag een paar dagen en dan naar 2 keer en dan naar 1 keer en dan een keer helemaal niet.
Ik heb dat spul ook vaak gebruikt, was er helemaal fan van, toen m'n dochter rond de 2.5/3 maanden was, was ik het een keer vergeten ( gebeurde nooit, zat vast in mijn tas) dus toen bleek het goed te gaan en heb ik het niet meer gegeven. Ik kan aanraden om misschien elke dag 1 dosis weg te halen, en dan kijken hoe het gaat, anders gewoon nog even geven.
Mijn huisarts zij dat het helemaal niet werkte ben gestopt en merkte geen verschil misschien heeft het ids niet gewerkt of ze had gewoon geen last meer haha ik zou gewoon stoppen en kijken, heeft ze het toch weer dan begin je gewoon weer.