Ik moet echt even met jullie delen dat: -Mijn pa heeft bijna mijn dochter haar meubels roze geschilderd (bijna klaar, dan nog drogen), dochter komt vrijdag thuis van haar vader en ziet dan voort eerst haar nieuwe kamer! -Mijn man bijna zijn werkkamer verplaatst heeft naar zolder zodat de babykamer leeg is (staat alles voor de baby al in maar mijn man zijn bureau ook nog). Mijn huis word stukje bij beetje steeds verder af.. EINDELIJK!!!! Ik ben zooooo dolblij!!!!!
oh wat leuk!! Als je man helemaal "verhuisd" is kun je lekker in het kamertje gaan rommelen en alles een plekje gaan geven, dat is zo leuk!
Mijn vader gaat nu de muur een 2e laag verf geven.. dan kan ik morgenavond mijn dochter dr kamer definitief inrichten en versieren (vlinders en libelle, roze,paarse,witte accesoires). Als manlief verhuisd is kan ik gaan bepalen wat waar komt te staan in de babykamer.. oh zooo heerlijk echt!!! Dan valt er denk ik een stresszooi van me af. Zit nu weer lekker te freubelen voor decoratie voor mijn dochter haar kamer