Haargel gebruiken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Female, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

    Female Niet meer actief

    Vanaf wanneer hebben jullie eigenlijk een beetje gel of zoiets in het haar van jullie kleintjes gedaan (zullen meestal de jongens zijn denk ik ;) )

    En gebruik(t)en jullie een speciaal soort?

    Alvast nieuwschierig :D
     
  2. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ik gebruik nu sinds een week de haargel van zwitsal om zijn kuif in model te houden. Mijn zoontje heeft zoveel haar en het valt niet uit, maar groeit alleen maar. Als ik het er niet in doe heeft hij een gordijntje voor zijn ogen :D
     
  3. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    ik heb bij Quinn regelmatig babygel van zwitsal gebruikt.
    Nu gebruik ik niets, zijn haar is te dik/zwaar voor de babygel.
     
  4. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik gebruik af en toe zwitsal haargel, ruikt erg lekker ook!
     
  5. Female

    Female Niet meer actief

    oh heeft zwitsal echt speciaal haargel joh?! vanaf welke leeftijd is dat? zou het nu al kunnen?
     
  6. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Kan je nu al gebruiken. Ik gebruik het ook sinds een week. Het ruikt ook erg lekker. Wij hebben echt een zwitsal mannetje :D :D
     
  7. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Ik gebruik dit nu sinds een maandje ongeveer. Echt superspullie! Ziet 'ie er meteen 8) cool uit!

    Groetjes Six
     
  8. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik gebruik gewoon de goedkope gel van mijn vriend voor inruben zijn haar. :)

    toen hij 3 dagen oud was had meneer al een mooie hanekam aangemeten gekregen, hahaha.
    je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. ;)
     
  9. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik gebruik helemaal niks.. Kleine hoofdhuidjes meteen helemaal volsmeren met troep.. bah!
    Wel heb ik gewoon wat babyolie in het badje en ja dat krijgt ze ook in dr haar en dan wil dat heel goed blijven zitten zonder die rommel in dr haar..

    Als het voor haar oogjes hangt, dan knip je dit toch af? Je zal toch een keer moeten.. dus..

    De fontanellen zijn pas dicht bij een jaar.. Moet er niet aan denken om nu al rotzooi in dr haar te smeren..
     
  10. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Ik smeer alleen zijn kuifje in en ook niet elke dag hoor! Dus dat helemaal volsmeren valt best mee ;)

    Het gebruik van badolie vind ik persoonlijk veel ongezonder, als ze dat binnen krijgen is het nl. heel slecht!

    Groetjes Six
     
  11. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    haha, hier hebben we niets nodig... die 4 haren die ons schatje nog heeft ;)
    alles valt uit, op zijn matje na ;) geen gezicht.... ik hoop snel dat er wat haar op zijn bolletje mag gaan groeien!
     
  12. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik moet wel haargel gebruiken bij Giovanna want anders heeft ze alles voor der ogen hangen en ik ga het niet afknippen daar is het veels te mooi voor! Moet binnekort wel andere gel gaan gebruiken want dit blijft ook niet echt zitten.
     
  13. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Gebruikte eerst babygel maar nu gewoon de goedkope van de kruitvat die me vriend ook gebruikt.

    Met babygel kan ik geen hanenkam maken :)
     
  14. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
     
  15. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Joh! Ik wist helemaal niet dat je dat al zo vroeg kon gebruiken!
    Morgen gelijk maar even gel kopen dan! Vigo kuif is is nu zo lang dat hij gewoon weer naar beneden valt :)
     
  16. Lissie

    Lissie Lid

    10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Jaa ik ga het ook morgen maar eens even halen! Dan even een leuk kapseltje maken bij mijn mannetje hihi vind het ook zo lekker ruiken alles van zwitsal.

    -x-
     
  17. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    En zijn hele hoofd insmeren valt ook wel mee hoor! Voor dat babyhaar heb je maar een klein beetje nodig en we smeren het alleen in zijn haren en maken er geen kapsel van alla Bob de Rooy :D
     
  18. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo Bobberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsss! :) (sorry, moest ff :oops: )
     
  19. Female

    Female Niet meer actief

    Ben erg benieuwd, morgen meteen even naar de Kruidvat...
     
  20. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Haha, morgen massaal alle haargel uitverkocht bij alle vestigingen van het kruidvat... :) :) :) Iedereen gaat ineens haargel kopen. Vind het nog al grappig sorry :) (ben een beetje melig volgens mij... :oops: )
     

Deel Deze Pagina