Hoelang doortesten na positieve zwangerschap?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meris, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Dat vraag ik me nu dus af.. Ik heb gister op 9dpo getest en dat was een tuurtesr. Vandaag op 10dpo was het gewoon een licht maar duidelijk positief streepje.
    Ik heb vandaag nog 2 kv testen gehaald. Heeft het nog zin of nut om daarna door te testen?

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Wat je zelf prettig vindt!! Ik vond het fijn en heb de laatste toen met 5 weken gedaan. Zeker op m'n NOD vond ik t fijn nog een dikke streep te mogen zien 😊

3. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Lijkt me wel. In ieder geval tot je nod. Zou ik doen in ieder geval :D

4. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Tot ik een positieve zwangerschapstest clearblue zou hebben denk ik. Maar ik ben een enorme testmuts. ..

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik bedoelde dus zwangerschapstest, maar dat hadden jullie al door. De warrigheid slaat al toe.
    Ik doe de komende 2 dagen de Kruidvat testen nog. Er zijn er nog 20 onderweg vanuit China. Ik dacht voor volgende rondes... Dus ik kan binnenkort nog wel doortesten.

6. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Haha, ik had ook allemaal tests besteld, maar heb er (gelukkig) maar 1 hoeven gebruiken. Zou de rest houdbaar blijven?

7. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Totdat je er zelf klaar mee bent? Hihi. Wanneer jij denkt, oké nu is ie voor me gevoel knal.
    Ik had veel testen in huis dus ik kon me gewoon lekker laten gaan haha 😉 hihi noem het maar testverslaafd 😉

8. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Tot 2 dagen na NOD... toen vond ik het welletjes ;).
    Een week later nog de MvM test en dat was de laatste.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.171
    113
    Nou ja niets moet natuurlijk;)
    Zwangerschapstest is positief, dus je bent zwanger, je wordt er niet meer of minder zwanger van als je doortest. Dus nee, het heeft geen enkel nut.

Maar het staat je vrij om zolang door te testen zolang jezelf wil/je er geld aan uit wil geven. Ikzelf vond het leuk om de clear blue met indicator nog te doen bijv.

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina