Vandaag een follikelmeting gehad en er staan 3 follikels op springen. Mag geen pregnyl zetten en we hebben een vrij verbod. Nu ben ik benieuwd of ze ook echt springen en toch gebruik gaan maken van die kans. Maar heeft het zin om te testen als je net als mij hormonen spuit? De arts zei vanmorgen dat ze al zo groot zijn en ze vermoedelijk wel springen. Maar heb net een ovulatietest gedaan en nog maar een licht streepje. Kan het zo zijn dat ze van de een op de andere dag ineens knallen of gaat het geleidelijk? Of kan het zijn dat m'n LH piek al geweest is? En daarom de streep zo licht is?
Het kan ook zo zijn dat de ovu gisteren wel posi was en nu niet meer. ei springt 24-48 uur na de lh piek. ik snap dat je alle kansen wilt grijpen maar als je gyn zegt dat je niet moet gaan vrijen waarom zou je dan toch het risico op een 1-2-3-ling willen nemen. ik ga er vanuit dat de gyn dat niet zomaar zegt
Ik zou het eerlijk gezegt wel doen Maar ligt er ook aan hoelang je al bezig bent? Je hebt in iedergeval heel veel kans op een zwangerschap , en 3 gebeurd meestal niet hoor . De kans is wel klein . Hier 2 eitjes en het resultaat ... gelijk zwanger van 1 frommeltje !! Het is best slopend de mmm en alle bijwerkingen enzo dus het is natuurlijk moeilijk je kans niet te benutten aangezien je grote kans hebt raak te zitten als je 3 eitjes hebt .