Even wat luchtigs! De top 25 Schaamnamen van dit jaar waren: 1. WIL HELMES 2. Ben Bouten 3. Leen Kleingeld 4. Bennie Tiggeloven 5. Kitty Miao 6. Willy van Achteren 7. Fokje Dokter 8. Flinq Grommen 9. Indy Haan 10. Fried Kaanen 11. Piet Lutje 12. Sidney Buiten 13. Connie Meerman 14. Soo-Ja Schijf 15. Fukhey Man 16. Hanny Bal 17. Conny Freije 18. Yor Kok 19. Jacob Kaas 20. Maat van den Broek 21. Britt Engelsman 22. Chelsea Dekker 23. Beau Tieck 24. Cocky Booij 25. Valentijn Roos
Ja het is toch vreselijk, je zal zo'n naam hebben. Mijn man zat ze net voor te lezen en ik kreeg er de slappe lach van. Ik geloof ook niet dat ik mijn lach in zou kunnen houden als ik een vader aan mijn tafeltje krijg en die zegt; goede avond Ben Bouten. Ik zou stuk gaan. Of hallo, Willy van Achteren, vader van Nienke.
Whahahaha make my day! Vorige week had ik letterlijk tranen over mijn wangen van het lachen om oude schaamnamen....
Hahaha, ik moet altijd zo lachen om die namen. Wel sneu voor de kinderen die daadwerkelijk zo genoemd worden.
Nr 22 zal wel verwijzen naar het nummer Chelsea Dagger van the Fratellis. Maar niet zo grappig en schaamtevol als de rest.