Ja of wat een onzin om zo lang/kort te douchen..maar goed ik probeer zoveel mogelijk antwoorden te verzamelen
Geloof dat hier een paar weken gelezen exact hetzelfde topic is geopend? Ik douche om de dag zoiets 30 minuten, dan doe ik ook mijn haren wassen en alles scheren natuurlijk
Om de dag 5 minuutjes. Ik douche s morgens en heb nooit heel veel tijd dan. En af en toe (ong eens per maand) lekker in bad zo'n anderhalf uur. Heerlijk met de ipad en dan tot het water echt koud wordt.
Ca 10 minuten denk ik. Man ook zoiets, beide dagelijks. Met scheren erbij wat langer. Kids 2x per week tegelijk onder de douche. Oudste staat er dan wat langer onder. 15 min totaal denk ik.
Als ik alleen douche ongeveer 10 minuten... Partner en ik douchen ook wel eens samen... dan doen we er vaak wat langer over...
Wij (mijn vriend, kind en ik) staan elke dag een minuut of 5-7 onder de douche. Ik was elke dag mijn haar en gebruik cremespoeling, 2 keer per week eventueel met scheren).
Zo'n 25 minuten in een halfvol bad, elke 2 a 3 dagen. Als ik ongesteld ben ga ik elke dag heel kort, laat het bad dan niet vollopen want dat voelt voor mij persoonlijk vies. Maar krijg het zonder gevuld bad ijskoud dus dan is het afspoelen en klaar. (Douche zit in het bad en ik durf niet te staan, ben al een paar keer onderuit gegaan, ook met mat)
Douche ongeveer 15min elke dag. In het weekend als ik de tijd er voor krijg ga ik in bad liggen en vul het 2keer. Vriendlief om de dag en dan 10min. Onze kleine meid gaat om de dag in badje Gaat dan 2,5 emmer water in haar badje.
Ik douch zonder mn haar te wassen 10-15 min en met haar wassen erbij 20-25 min. Ik douch bijna elke dag, denk 5x per week. Mijn man doucht elke dag 2x per dag 10 min per keer en mijn zoon gaat met een van ons mee onder de douche.
Bedoel serieus het douchen... haha onder de douche hebben wij altijd hele gesprekken Daar hebben we besloten om samen voor een eerste kindje te gaan.
Maar wat dóet men dan met dit soort (niet eens zo heel interessante) irrelevante gegevens? Elke vijf minuten komt er weer een dergelijk topic voorbij... En waarom? Wat maakt het in hemelsnaam uit of Anoniempje1993 zich elke dag een minuut langer wast dan Fguujiu3? Of dat tuttie77765 40 liter water per dag meer verbruikt dan Mariakaakje2012... lekker boeiend...
Voor jou niet boeiend voor mij wel. Wij hebben het samen (mijn man en ik) over verschillende dingen en nu dus over waterverspilling/waterverbruik en wij zijn benieuwd hoelang de gemiddelde mens doucht en of wat wij dien gemiddeld is??