Elke dag een minuutje of twee inclusief haar wassen. Op 15 minuten ben ik de badkamer ook weer uit... Vriend hetzelfde. We douchen wel alle twee bijna iedere dag.
ligt er denk ik aan hoe je het organiseerd, als je alles al klaar hebt staan, en niet gaat tandenpoetsen en scheren in de douche, maar daarvoor, dan zou het toch makkelijk moeten lukken?
Ik dagelijks ongeveer 10 minuten. Man dagelijks ongeveer 15/20 minuten. Dochter 3/4 keer in de week ongeveer 15 minuten. Wel hebben wij een waterbesparende kraan! De kraan gaat enkel voluit als ik mijn haar uitspoel.
Zonder haren wassen, zo'n 5-10 minuten (ligt eraan of ik haast heb). Met haren wassen, 20 minuten. Als we met de kleine uk gaan douchen, ook max 10 minuten. En als vriendlief gaat douchen...tsja, die presteert het gerust om er een half uur onder te staan...en dat terwijl ie niet eens haar heeft om te wassen Wij douchen zelf elke dag, kleine om de dag, om de twee dagen ongeveer.
Doordeweeks in de avond: 5 min In het weekend, 's ochtends: 10 min En dit zijn dan de max tijden, vind het anders waterverspilling.
Man doordeweeks 5 minuten, in het weekend 10-15 minuten Ik tussen de 5-10 minuten Zoontje ook iets van 5-10 minuten Daarnaast zijn er weken dat ik 3x in bad ga en weken dat ik niet in bad ga, zelfde geldt voor zoontje...
Als ik mijn haren was sta ik er ongeveer 15- 20 minuten onder. Als ik mijn haren niet was ben ik er binnen 5 minuten weer onder uit. Mijn dochter zit 10 minuten in het badje.
ergens bij de 10 min elke ochtend en vaak ook wel sávonds was om de dag mijn haar dus is soms wel eens korter soms 20 min maar dan scheer ik mij onder de douch en ga ik in de avond niet onder de douch mijn man ergens tussen de 10 a 15 in ochtend ( wij douchen elke dag )
Ik: - om de dag 5-10 min inclusief scheren en haren wassen etc. - om de dag (de andere dag) 2-3 min douchen of wassen aan de wasbak - Eventueel na het sporten extra even afspoelen onder douche 2 min manlief: - om de dag 15 min incl haren wassen en scheren etc.
Ik laat voor mijn dochter altijd een badje op een standaard vol lopen en ik ga er dan zelf naast staan douchen. Ongeveer 5 a 10 minuten denk ik. En in tussentijd was ik mijn dochter ook. Mijn man staat maar 5 minuutjes onder de douche denk ik.
euh eigenlijk nooit over nagedacht, maar daadwerkelijk dat hij aan staat een minuut of 2 a 3 denk ik. zet hem tussendoor uit, als ik mij inzeep of mijn haren was.
Vriend- 5 a 10 min dagelijks Ik - 20min dagelijks Moet wel zeggen dat ik door mijn werk dagelijks mijn haar moet wassen. Veel stof en viezigheid
Wij (man en ik) gaan elke dag samen in bad, groot hoekbad waar je makkelijk met zn 3en in kan, meestal wil de jongste bij ons in. Zoon en dochter douchen beiden. Dochter roep ik na 10 minuten of ze er bijna klaar mee is Zelf douche ik niet graag, heb het dan altijd koud
Ik douche elke dag, soms twee keer per dag 4 minuten. Als ik mijn benen moet scheren duurt het 3 minuten langer ofzo.. Haren was ik apart 1 keer per week.
man en ik douchen meestal samen en dan zo'n 15 minuten. elke dag als we alleen douchen dan ongeveer 10 minuten per persoon. de kinderen douchen ook altijd samen en dan ook ongeveer 10 minuten. zij douchen om de dag.
Elke dag douchen en haren wassen maar is tegelijk ook ontspannings moment voor mij tussen30- 45 min mijn man elke dag 10 min
Ik sport elke dag dus vind het wel zo fris om elke dag te douche. Vind het verschrikkelijk als ik het idee heb dat mensen me ruiken. Vind dat zelf namelijk echt verschrikkelijk bij andere. Ik douch max 10 min. Vaak zit het rond 7 min ofzo man en kind douchen elke dag samen . Halve wegen gaat de stop erin en zit zoon terwijl man zich aankleed nog even te spelen. Dit duurt meestal een half uur totaal.