Ik knip ze altijd door de helft haha. Overigens vind ik het smeriger dat ze elkaars tandenborstel gebruiken.
Ik zet dat ding tussendoor toch echt wel uit! Ik vind het ten eerste geweldige waterverspilling en ten tweede rotvervelend. Ik zet de douche na een minuut of 2 uit, smeer mijn (lange) haar in met shampoo, zeep mijn lijf in daarna en spoel alles af. Ik heb de sproeier sowieso altijd in mijn hand. Een sproeier die vanboven vast staat (op vakantie bijvoorbeeld) vind ik hatelijk irritant! En daar krijg ik mijn haar veel minder goed mee uitgespoeld. Ik douche wel altijd met water van minstens 39 à 40 graden . Da's mijn zonde. Hoe lang ik onder de sproeier sta, hangt maar af van hoe lang ik "blijf hangen" om mijzelf af te spoelen. Maar 10 minuten bij "normaal" haren wassen en mijzelf wassen is toch echt wel 't maximum. Alleen al qua "verspilling". Maar ik zie "douchen" dus echt wel als een verplicht nummertje 2 keer per week, niet als ontspanning. Vaak heb ik na 1 minuut in de douche al iets van "ik wil er NU uit". Ik moet mijzelf continu overtuigen om in die douche te blijven staan want dat ik toch écht wel mijn haar moet wassen. Teveel kans op een epilepsie-aanval en al te vaak vlak na 't douchen of in de badkamer er één gehad (plus sowieso ook een angststoornis door de combinatie epilepsie-autisme). Als de angst echt te groot is, stap ik er soms ook effectief een paar minuten uit. Om mijzelf daarna voor de 10 miljoenste keer weer es samen te rapen en toch maar verder te gaan omdat ik weinig andere keuze heb. (Bad hebben we niet en mijn eerste epilepsie-aanval was op mijn 11 jaar in bad en ben ik zowat verdronken. Mijn vader heeft me toen net op tijd gered en moeten reanimeren. Echt geen bad meer voor mij.)
Verschilt, als ik moet werken ben ik binnen 10 minuten klaar. Als ik me wil ontspannen dan kan ik makkelijk 45 minuten onder de douche staan, dan word er gescrubt, geschoren, gepoedeld en dan heerlijk schoon en fris het bed induiken, echt zoooo heerlijk❤️
Nou gewoon.. Je stapt de douche in, maakt haren nat, doet haren in shampoo, wast lichaam, wast shampoo uit. Klaar. 3 min. Soms doe ik cremespoeling en dat duurt iets langer dus 5 min douchen. Wat zou ik anders onder die douche moeten doen?
Ik heb best lang haar (voorbij mijn bh bandje) en douche 4x per week, daarbij was ik ook mijn haar. Ik douche ook maximaal 5 minuten, en dan treuzel ik nog best wel!
Ik douche als ik moet werken snel. Maar ik ga soms ook puur voor de ontspanning onder de douche. Dan zit ik heerlijk relaxt onder de douche. Vooral als ik wat dingen aan mijn hoofd heb dan vind ik het heerlijk om ze weg te spoelen en ja dan zit ik soms 45 min onder de douche. En ja dat is mijn ontspanning en verwennerij
man douchte elke dag ong 7 minuten ofzo. Kids gaan niet elke dag en vaak met zijn 3en gelijk en dan staan ze er 20 min onder ofzo
Iedere dag allemaal en sws in de avond altijd schoon ons bedje in.10 a 15 min en in de ochtend snel even spoelen.Kan niet zonder douchen de deur uit dan voel ik me de hele dag ongemakkelijk
Ik douche zolang(20min) omdat ik: mijn haren was, mijn tanden poets, mijn benen, oksels en down under scheer en mijn lichaam was. Ik neem er rustig de tijd voor want ik heb er een hekel aan om me te haasten. Daar word ik alleen maar gestrest van
Ik denk minder dan 5 minuten. Manlief +/- 10 minuten. Kids samen in bad (+/- 5x pw) 10 tpt 30 minuten.
Om de dag en dan 2x pw uitgebreid (half uur) gewoon om te ontspannen, douche zo heet mogelijk. Heerlijk! De andere dagen 15 min. Alle keren was ik mn haar en scheer ik me. Dochterlief gaat 2x pw in bad, vaak een half uur en dan afspoelen. en dan na het zwemmen was ik haar nog helemaal.