Gelukkig een medestander ik dacht al dat ik erg apart was in dit soort dingen. Heb wel wat beters te doen dan wassen en omg strijken ook zo iets. Dat laatste doe ik namelijk nooit en we zien er toch niet echt verkreukt uit of zo! Dus hier spijkerbroek makkelijk 5 dagen. Sokken twee dagen en wel schoon shirt en onderbroek iedere dag. BH euhhhh eens ff kijken een weekje of twee hangen ze aan de deur en dat wissel ik dus af dus zullen denk ik een dagje of twee mee gaan. Ik zweet dan ook niet zo erg dat je het gaat ruiken ... is dat het geval dan gaat het netjes in de wasmachine!!!
Hier beide kinderers bijna elke dag schoon aan, colin kan nu soms 2 dagen met een broek toe. romper/ondergoed 1 x per 2 dagen(allebei een luier) ,sokken elke dag schoon. Shannon vaak ook 2 x per dag wat schoons als we weg moeten, colin als we weg gaan ook vaak een schoon shirt. man bijna elke dag schoon overhemd, omdat ie dan vies is,trui houd hij dan meestal weer wel schoon en dus 2 dagen, 2 a 3 dagen met een broek + shirt, elke dag ondergoed/sokken. Ik probeer 2 dagen, maar meestal lukt dit niet vanwege vlekken van de kids. ondershirts doe ik vaak elke dag vanwege zweet. ondergoed/sokken elke dag. handdoeken 1 x handdoeken keuken elke dag schoon Vesten wel langer, totdat ze vies zijn eigenlijk, nou is dat bij mij meestal ook al na 1 dag. hier 7 a 9 wassen per week( 7 kg)
als je allemaal elke dag schone kleding aan doet en je douched allemaal elke dag dan heb je een wasmachine vol per dag om te wassen...... is echt niet veel werk ofzo hoor.... het ligt de volgende ochtend allemaal weer lekker fris in de kast..... lijkt mij persoonlijk niet echt fris om in kleding een paar dagen te lopen... vooral niet bij kinderen brrr.... die smeren, en zweten, rennen en doen van alles.....
ik heb werkkleding dus gemiddeld zo'n 3 dagen als het nog schoon is. Maar regelmatig ook korter aangezien m'n kleine meid nog wel eens haar vieze handjes (of neus) aan me af wil vegen
Met een broek vaak 2 dagen (als ie nog schoon is gebleven) shirtje veranderd elke dag wel eigenlijk. Mijn man heeft 1 week een werkbroek aan en dan was ik hem in het weekend, ik heb wel een reserve als ie echt nat is ofzo maar het punt van wassen gaat daar echt verloren haha shirtje wel elke dag een andere. Wel elke dag allebei schoon ondergoed. Bij de kids houd ik een beetje hetzelfde aan, een broek kan wel langer als een dag (als ie nog schoon is)
ls je geen droger hebt wordt het al een stuk lastiger he.. twee lijnen en twee rekken, zette vaak een rek op de logeerkamer maar daar schimmel in de muur gehad ik heb nu trouwens wel een ventilator op de was staan dat gaat veel sneller!
Meestal 2 dagen met een setje.. Als ik iets 1 dag gedragen heb, wil ik het ook wel eens terughangen of over een stoel en dan later weer aantrekken. Vanzelfsprekend dagelijks schoon ondergoed en sokken. Ik draag uniformen op t werk, meestal elke dag helemaal schoon. Soms alleen de broek 2 dagen (zeker nu ik niet meer aan het bed sta). Manlief draagt met meestal ook een dag of 2, soms langer
Meestal 2 dagen en anders 1 dag. Wel elke dag schoon ondergoed. Kids regelmatig ook 2 dagen als het nog niet vies is. Ook elke dag schoon ondergoed of romper.
Broeken meestal 2 dagen. Heel soms 3, maar dan vind ik ze niet meer zo mooi zitten, bij mij lubberen ze altijd zo snel om de benen? Truien eigenlijk ook wel twee dagen, maar omdat ik van afwisseling houd, draag ik ze nooit twee dagen achter elkaar. Sokken en ondergoed uiteraard iedere dag en bh's om de dag. Handdoeken gaan hier ook twee keer mee voor ze in de was gaan. Man doet nog langer met z'n vrijetijdskleren omdat ie door de week in pak loopt. Die gaan trouwens ook best lang mee, al durf ik zo niet te zeggen wanneer ie ze altijd naar de stomerij brengt. Dochter krijgt sowieso iedere dag een schone romper en shirtje aan. Sokjes en maillots gaan vaak twee dagen mee en broekjes en rokjes soms nog langer! Hoe vaak we hier wassen... ik gok dat de wasmachine 4 á 5 keer per week aan staat. Ga het eens bij houden, ik weet het niet eens zeker!
Als je hem nog langer aan zou willen doen, dan zou je hem evt. even kunnen laten draaien in de droger, dan komt hij weer in vorm. *** Ik doe 2 a 3 dagen met kleding, ik werk op kantoor. 's avonds vaak thuiskleding aan. Tim krijgt om de 2 dagen schone kleren, vriend draagt overdag werkkleding, dus die doet wel een week of zo met zijn thuiskleding. wanneer iets vies is, dan gaat dat uiteraard niet meer aan. We doen allemaal dagelijks schoon ondergoed aan. Elke dag een schone vaatdoek, handdoek en afdrooghanddoek in de keuken. in de badkamer: nieuwe washand en handdoek wanneer het niet meer fris is. beddegoed: elke 2 weken, in de zomer of bij zweten (Ziekte) wekelijks.
ik trek elke dag een nieuw setje kleding aan mijn man ook elke dag en mijn kindjes soms wel 2x per dag
Maar als het niet vies is, is het niet vies.. En wat is er mis met bijv. een spijkerbroek waar een klein vlekje op zit? Onze oudste valt nog weleens met het wilde spelen op school, als ik haar bij ieder vlekje een schone spijkerbroek aan moet doen.. Pfoe! Dan kan ze 's ochtends, tussen de middag en na school ook weer een schone broek aan doen (bij wijze van spreken dan he) en dat dan de volgende dag ook weer. Kijk vies is echt wel vies, maar een plekje op haar knie van een kleine valpartij dan ga ik haar niet tussen de middag iets schoons aan trekken. Zweten doen de meeste kinderen ook echt niet hoor.. Heb onze dochter in ieder geval nog nooit echt zien zweten. (Ja, tijdens onze vakantie in Egypte toen ze een petje op had op haar hoofd dus) Maar iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt natuurlijk. Ik vind het niet nodig kleren in de was te doen die niet vies zijn, laat staan iedere dag andere kleding aandoen terwijl het voorgaande nog niet vies was (dan verdwijnt het hier over een stoel om later nog eens aan te doen).
Afhankelijk van meerdere dingen, maar niet langer dan 2 dagen. Als ik heb gezweet gaat het gelijk de was in, als het er nog schoon uit ziet doe ik het een andere keer nog aan. Mijn man doet wel iedere dag een schoon t-shirt aan, die klaagt nl dat hij het altijd warm heeft op zijn werk. Ik doe wel 2x per dag een nieuwe string aan maar komt doordat ik nogal vatbaar ben voor BV.
Handdoeken,ondergoed en sokken na 1x gebruik Beddengoed van mn zoon 1x in de week Beddengoed van ons sindskort om de week (of zo nodig wel 1x in de week) Broeken en bovenkleding doe ik meestal na 2 dagen in de was Mn zoon heeft meestal elke dag schone bovenkleding aan.Een broek van hem kan soms wel 2 dagen gedragen worden. Romper/ondergoed van hem doe ik vaak na 2 dagen in de was. Hij draagt een luier en eigenlijk wordt dat ondergoed echt nooit vies, lekt nooit door ofzo. Ik was 1 dag in het weekend en dat zijn dan vaak 4 wassen
Ik doe elke dag andere kleding aan. Meestal gooi ik alles meteen in de was. Broeken draag ik soms ook wel 2x. Vriendlief eigenlijk hetzelfde. Ik weet niet waarom, maar als ik geen pas gewassen kleding draag, voel ik me minder fijn. Handdoeken en ondergoed gaan hier ook na 1x gebruikt/gedragen te zijn in de was.
Elke dag doet iedereen in het gezin alles schoon aan, de kinderen idd soms wel meerdere keren per dag. Ik zou het niet anders kunnen en willen, wel zo fris.
ja als ze overdag hun kleding vies maken dan ga ik ze daarna echt niet nog eens wat nieuws aan doen op een dag hoor... dat gaat savonds de was in... en mijn dochters hebben aan het einde van de dag hun kleding altijd wel vies.... met vlekken of dergelijke van het spelen, eten, knutselen.... ik was het savonds en gaat meteen de droger in daarna en kleding wat niet in de droger mag hang ik uit en smorgens vouw ik alles op en hang het weer in de kast.....
spijkerbroek gaat hier 2dg aan en bovenkleding wisseld nogal. zomer elke dag en winter max 2 dagen. manlief doet 3 a 4 dagen met zijn broek maar heeft apparte werkleding. uiteindelijk draagt hij zijn broeken dus ook maar erg kort op een dag en tja vies worden doet hij ook niet kindjes krijgen elke dag frisse nieuwe kleding aan. verder elke dag schoon ondergoed en sokken en met het douchen een schone handdoek