Ik wil ook een babyfoon kopen. Maar geen digitale babyfoon.. Een analoog of stekker babyfoon is het meest veilige.. De stralingen die de babyfoon (digitaal/dect) geeft is erg schadelijk voor het kindje. Dagelijks worden we blootgesteld aan al die stralingen. Maar voor een baby die nog moet ontwikkelen is directe straling in de kamer erg schadelijk. Ik zou iig geen digitale aanraden.
Hoi, Wij hebben hier de philips scd 600. Vind hem erg fijn, springt aan als baby huilt of onrustig is. Ook handig als ze dadelijk op haar eigen kamer gaat slapen, in het donker heeft ie nachtzicht. Of het echt nodig is om een met camera te hebben dat is natuurlijk ieder voor zich. Ik vind het gewoon fijn om dat ik haar af en toe even wil zien Groetjes!
@Noek86.. Stoort ie? Ik hoor best veel verhalen dat zo'n digitale ontzettend stoort. Lijkt me inderdaad handig om even te kunnen spieken in plaats van telkens de kamer binnen te lopen. @Gulkoc Die stralingen is inderdaad ook wel iets om over na te denken hoewel de digitale tv van mijn buren boven, draadloos internet van mijn buren daarnaast en dan onze draadloze gedoe vast ook wel mijn babykamer binnenstroomt
Ik wilde er geen met camera maar mijn vriend wil het wel dus wij gaan voor de Luvion Grand Elite ofzoiets? 189,- bij babydump. Schoonfamilie is erg tevreden over Luvion..
Wij hebben ook de avent (Philips) beeldbabyfoon. 'Kinderen' heeft nu trouwens weer een leuke actie. Meen dat je dan een jaarabonnement en een avent beeldbabyfoon voor 140,- hebt.
Mijn vriend wil er ook graag 1 met camera en met terugspreekfunctie. Ik vind de luvion grand elite erg duur, maar hoor goeie ervaringen hierover. Klopt dit?
wij hebben de alecto, via Wehkamp voor 90 euro! Ideaal. Maar moet er wel bijzeggen dat wij geen andere baby's in de omgeving hebben wonen dus hebben geen last storingen van andere babyfoons. Onze uk dreint nog weleens als ze nog half slaapt, ik kijk dan op de babyfoon, zie dat haar ogen dicht zijn en loop dan niet voor niks naar boven! Want eer dat ik boven ben, slaapt madam weer lekker
Waar kan ik informatie over die stralingen lezen? Ik heb nu een paar keer hier op het forum de mening van mensen voorbij zien komen over die stralingen, maar zou hier graag wat onderbouwde informatie over willen lezen.
@Maartje 84.. Alles wat draadloos is werkt op straling net als de mobiele telefoon, draadloos internet, bluetooth, infrarood en digitale televisie,. Tegenwoordig is alles digitaal en zo ontzettend gegroeid dat we op korter termijn nog niet zo goed kunnen meten of dit daadwerkelijk schade geeft. Dat zullen we over tientallen jaren achter komen helaas... Helemaal ontwijken lijkt me ontzettend moeilijk in deze tijd. Sowieso de mobiele telefoon en de masten is bijna niet te ontwijken.
je krijgt nu bij abonnement op kinderen die van philips kado twv 200 euro... Jaarabbo is 102,-, 2 jaar 126,- dus zeker de moeite waard! groetjes kim
Ik heb al 3,5 jaar een Elro babyfoon met camera. Hij is gerust 30 keer op de grond gevallen zonder gevolgen, pas nu mijn zoontje hem vorige maand met yoghurt heeft ingesmeerd stoort hij soms wat, maar ik ben erg tevreden. Alleen het beeldschermpje is wat klein. Is zo'n 90 Euro en te koop bij de bouwmarkt. Heeft nightview en Dect.
Wij hebben zelf een normale dect babyfoon van de aldi, mijn ouders hebben een babyfoon met camera (ook van de aldi). Die van ons reageert veel sneller (is gevoeliger en je kunt gevoeligheid ook instellen), en er zit een terugspreekfunctie op. Die van m'n ouders reageert niet bij ieder geluidje, en je er zit geen terugspreekfunctie op. Ze hebben beide voor en nadelen, maar ik vind het toch wel heel grappig om te zien hoe m'n dochter in slaap valt enzo.
wij hebben de avent van philips scd600 wij zijn er echt heel erg blij mee en heel goed beeld. en je kan de bol echt draaien zoals je zelf wilt. en ook nog eens leuke muziekjes. Hier een foto van hoe hij in zijn bedje ligt. met nachtzicht, Dus erg goed beeld vind k zelf vooral voor als nacht zicht overdag zie je het nog beter.. En springt ook aan bij geluidjes.
Weet iemand tot wanneer die actie loopt, die van Kinderen dat je gratis de babyfoon krijgt bij een abonnement?