Komt dit door de antibiotica?

Discussion in 'De lounge' started by mamabri, Jul 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Normaal gesproken wordt ik in de zomer letterlijk lekgeprikt door de muggen. Mijn man nooit, ze moeten altijd mij hebben.

Maar: nu heeft mijn man 2x 10 dagen een kuur gehad en heb ik af een toe een prikje, de rest vliegt op hem af en prikt hem......:p

Zielig voor hem, maar ik ben er best happy mee (gemeeeeeeeen :p) Ik vroeg al aan hem? volgend jaar maar weer een kuurtje, schat?

Maar even serieus: zou dit nu door de AB komen?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    hmm..
    Dan weet ik wat ik mn man stiekem ga voeren :D
    Straks heb je wel een ubergezonde muggenkolonie omdat ze van alle infecties zijn genezen...en dan komen ze achter jou aan :p

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, ik hoop het niet, ben blij dat ze dit jaar eens hem prikken, ipv mij :D

Maar ik vroeg het me zo af.......Het is nl wel erg opvallend.

4. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik en Kleinste Meneer worden thuis even erg geprikt als de Kleine die momenteel antibiotica krijgt. Het hangt misschien ook samen met het soort antibiotica dus? De Kleine krijgt amoxicilline momenteel. Ow, doet me er trouwens aan denken dat ik de dokter nog even moet bellen ivm al dan niet verlengen (lyme :( ).

5. Amare

Amare Niet meer actief

Bij ons hetzelfde, normaal word ik lek gestoken en man niet.
    En nunis hij al een paar keer goed te pakken genomen.
    Ik denk dat het het jaar van de mannen is :D

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Het schijnt wel dat als je vitamine B(12) neemt je minder gestoken word. Weet niet of daar wat in veranderd is?

Ik heb 10 jaar geleden bij een arts gewerkt waar patiënten preventief vit B12 injecties kregen.... Inmiddels bij veel artsen gewerkt maar nooit meer tegen gekomen.

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik dacht dat het aan je lichaamstemperatuur ligt als die hoger is dan jou man wordt jij gestoken of andersom.

8. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Geen idee, maar dan zoek ik nog een kuur ;) Ik ben inmiddels 15x gestoken!!!

Share This Page