hoelang dunne luiers bij tandjes krijgen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo

mijn zoontje is bezig met zijn tandjes
    heeft en onder 2 boven 4 dat is al een heel tijdje zo.

nu zag ik er eergister weer 1 bij komen onder .

maar wat t is , hij heeft al weken dunne luiers.
    hij poept wel zon 6 x per dag en moet er sind een paar x zelfs snachts uit om hem te verschonen .
    dat is toch niet meer normaal of wel ?
    zn billen zijn helemaal kapot en smeer me dood met sudo creme .

tijdje terug ook geplaatst hier dat hij slijm in de ontlasting had en vele vertelde me dat dat zou kunnen door een verkoud heid.
    ik krijg t idee dat t meer komt omdat t nu al zoalang duurt .

nu is mijn vraag . hoeveel dagen of weken hebben jullie kindjes dunne luiers met tandjes krijgen ....

2. happymama

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik weet niet hoe oud je zoon precies is maar ik vind 6 diaree luiers per dag echt veel. Let er op dat hij genoeg drinkt, ga anders even langs de dokter ermee of bel even.
    Mijn dochter heeft bij elk tandje de eerste 3 dagen ofzo dunne ontlasting, maar niet veel meer verder dan normaal gewoon 1/2 keer per dag.

4. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Ik zou even langs de dokter voor een zalfje op recept.

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hier ook een baby die 1,5 week paar keer per dag diarree had.
    Maar helaas... nog geen tandje te zien. Het is van zelf overgegaan, want verder at en dronk hij goed over de gehele dag.

6. happymama

Hij is ook al weken niet te genieten alleen huilen en mopperen , alleen als hij eten heeft lijkt hij tevreden .
    2weken geleden ook een kuur gehad voor oorontsteking .
    Net ff getempt . 37.8 heb hem een PCM gegeven zodat ie iig Es' een x lekker kan slapen .
    Morgen ga ik toch maar weer ff de ha bellen .
    Merkte net als hij in zijn loopkarretje zit dat hij begint te hoesten . Hij gaat dan ook als een dolle door t huis .
    Dus hoesten bij inspanning .

7. happymama

Morgen zeker bellen , t gaat achteruit , hij hoest ineens als een dolle , dacht net dat ik m hoorde overgeven , gelukkig niet t geval .

8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hier ook al een aantal weken geen "normale" luiers (niet constant diaree gelukkig, maar een goede luier is het ook niet..), en ook zo'n 6x per dag.. Ze is morgen 14 maanden en heeft tot haar 1e verjaardag alleen 2 ondertanden gehad en heeft er nu bijna 8! Dus ik geef ook de tanden de schuld (ze eet ook slecht, drinkt wel goed, maar bijt op alles).
    Ook heeft ze erg rode billetjes, dit nog maar sinds een week, maar sinds gister zijn ze ook echt kapot. Zo zielig!
    Dus ik ga morgen denk ik ook even langs de huisarts.
    Succes in ieder geval en hoop ook voor jou dat het snel over is!

9. happymama

Heb gebeld.ze zijn op vakantie dus een vervanger gebeld. Hoef niet te komen maar heen wel 2 andere zalfjes voorgeschreven gekregen voor de billetjes. Zooo zielig is ie en zaterdag jarig dus wel fijn als hij niet steeds huilt

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat je evt nog kunt doen als je die zalfjes niet gelijk kunt halen.. sudocreme smeren, en dan een dikke laag maizena erop gooien. Ik heb hier hetzelfde probleem nl, ze heeft inmiddels een week lang 6 a 7 poepluiers, en nog geen 1 tandje komt er door.. D'r billetjes zijn dus ook kapot geweest maar zolang ik regelmatig verschoon, sudocreme en dikke laag maizena doe, gaat het redelijk.
    Maar goed, die zalfjes die je krijgt helpen waarschijnlijk wel heel goed hoor. Zal wel hydrocortison zijn dat je oa krijgt.

11. happymama

Sudo smeren we al veel. Maizena nog niet geprobeerd maar ga vanmiddag de zalfjes halen.zelfs zn plassertje en balzakje is vuur rood en zelf dik gezwollen, echt sneu

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ah wat zielig zeg!! Doet zo onwijs zeer.. mijn zoontje heeft dat ook gehad, je knijpt 'm zelf ;) Vind het zo zielig voor die kleintjes.. en die van jou is dus zaterdag jarig begrijp ik?? Hopen dat het dan een stuk over is!

13. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat zielig he. Misschien nog een tip (wie weet doe je dat al), geen babydoekjes gebruiken op een kapot huidje. Dat prikt enorm. Gewoon warm water is het beste.

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ah gossie, beterschap voor je kleine man!

Deel Deze Pagina