Bij de eerste 10e ronde raak (ronde 3 ook maar dat werd een v.m.k.) Nu bezig voor de tweede, ronde 4 en ronde 7 raak maar helaas beide keren op een miskraam uitgelopen. Nu zit ik in ronde 9
Ik had een soort tussenschot in mn baarmoeder wat buiten proporties groot was waardoor er geen vrije ruimte in mijn baarmoeder was. Hierdoor geen tot zeer slechte opbouw baarmoederslijmvlies en geen mogelijkheid tot doorgaande zwangerschap vandaar ook de 2 miskramen. In het umc utrecht wisten ze na 3x opereren niet meer wat ze moesten doen. Ik ben uiteindelijk door gestuurd naar het Spaarne ziekenhuis naar dr. E. wil je meer specifiek weten stuur me ff een pm. liefs
Zoontje: Ronde 9. Die ronde getemperatuurd en toen was het raak. Ook rond de eisprong (7 dagen ervoor en 3 dagen erna) elke dag geklust. Nu: Ronde 1. Gewoon geluk gehad denk ik.
2x ronde 1, waarvan 1 miskraam. Hopelijk de volgende keer ook weer snel raak. Wij hebben geluk gehad.
Bij de eerste de 5de ronde. 2de zwangerschap de 1e ronde, helaas MK. De enige tip die ik heb: Er niet krampachtig mee bezig zijn maar genieten!
Het beeld dat je hier krijgt is wel een beetje negatief hoor. Een groot deel van de mensen is binnen zes maanden zwanger, en het grootste gedeelte van de overblijvers binnen een jaar daarna alsnog. Maar vergeet niet dat de mensen die hier een kijkje komen nemen, dat vaak doen omdat het niet zo snel wil lukken. Wij zijn ook al een poosje bezig. Mijn voornaamste tip is: ga niet meteen doemdenken. Geniet van elkaar, richt je op hoe gezellig je het samen hebt in bed, en probeer uit te kijken naar de volgende probeermomenten als je menstruatie doorbreekt. Wie weet heb je tijdens een zwangerschap wel helemaal geen behoefte aan seks, dus er even extra van genieten is nooit een slecht idee (en ben je niet snel zwanger, dan heb je wel genoten). Ohja, en praat erover met de mensen die je vertrouwt. Ik houd het echt geen geheim voor mijn moeder en goede vriendinnen. Dat scheelt soms, want het wordt er allemaal minder beladen van als het even niet wil.
1e zw: 2e ronde 2e zw: 4e ronde tips: Als je weet dat semen goed is, zou ik bij elke ovulatie elke dag sex hebben paar dagen lang. hopelijk lukt het snel voor je!