Goedemorgen dames, het is alweer een tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest. Ik heb het idee 'zwanger worden' een beetje losgelaten i.v.m. de tegenvallende resultaten elke keer.. De zgn klok kun je gelijk zetten met mijn cyclus. 28 dagen exact om precies te zijn. Nu wil het geval. Afgelopen dinsdag heb ik gevreeën, dag 22 van mijn cyclus. A.s. woensdag zou ik dus moeten menstrueren... Alleen nu is mijn lichaam helemaal in de war. Ontzettend (lage) rugpijn, zeer gevoelige borsten en mijn darmen zijn ook in de war. Menstruatie+ klachten zeg maar.. Normaliter beginnen mijn menstruatieklachten zo'n 2 dagen voor die tijd.. Zijn er dames die ervaring hebben om op dag 22 (!) nog een eisprong te kunnen krijgen in een cyclus van 28 dagen? Deze cyclus heb ik inmiddels 4 jaar. Daarvoor jarenlang de prikpil gebruikt..(dus cyclus is constant sinds stop met anticonceptie..) Het zou echt fantastisch zijn maar de 22e dag in de cyclus? Dat zou evt. ook kunnen verklaren waarom het tot op heden niet gelukt is...aangezien ik er van uitging dat mijn vruchtbare periode eerder zou zijn... Ik ben nieuwsgierig naar jullie reactie.. Groetjes.
Dag 22 zou wel laat zijn want dan is je lf fase maar 6 dagen! De mogelijkheid om dan zwanger te worden is erg klein omdat het baarmoederslijmvlies geen tijd heeft om op te bouwen.. Maak je gebruik van ovu testen of temperaturen? Want bij een cyclus van 28 dg heb je meestal rond de 14 dagen een ei, soms iets eerder..
Hey Moonlight, Thnx voor je reactie. Het leek mij ook al zeer onwaarschijnlijk maar mijn fysieke toestand op het moment brengt mij in twijfel... Ik heb dit nog niet vastgesteld middels ovulatie testen of temperaturen.. Ik ging er namelijk zelf ook vanuit dat mijn vruchtbare tijd rond de 14 dgn zou zijn..Maar goed, die techniek heeft tot op heden niets uitgehaald. Ik had voor mezelf ook even besloten om het naast me neer te leggen aangezien ik er wat 'te spastisch' mee om begon te gaan.. Mijn volgende stap zou inderdaad zijn het starten met temperaturen om zo mijn vruchtbare tijd te kunnen vast stellen. Maar daar was ik nog niet begonnen. Zoals ik al aangaf; ik wilde het eerst even loslaten.. 1 voordeel van deze situatie is wel dat ik niet zo lang hoef te wachten... Normaliter zat ik twee weken in stress.. (ook niet handig, maar goed..geest is een sterk ding! )
Js haha dat is zeker een voordeel.. Maar als je er niet elke dag mee bezig wilt zijn, misschien dan even ovu testen gebruiken rond de tijd dat je je eisprong verwacht?? Dan ben je er alleen die periode even mee bezig?? Maar wie weet heb je over een paar dagen een positieve test
heb een cyclus van 28 dagen en mijn eitje komt veel vroeger als ik dacht .. daar ga ik vanuit omdat ik al heel erg snel symptomen had tegen de tijd dat ik normaal zou ovuleren kwamen de eerste klachten al de kop op steken het scheelt van cyclus tot cyclus denk ik, daarom dat wij meteen zijn beginnen klussen van zodra m'n menstruatie vorige maand over was
ik ga dat zeker de volgende ronde proberen Moonlight.. Mocht het nodig zijn uiteraard... Wie weet, wie weet.... Woensdag weet ik zeker weten meer... Dan laat ik het uiteraard even weten.
Zoals mijn bannertje al aangeeft, overtijd... Alhoewel mijn lichaam aangeeft te willen menstrueren gebeurt er nog niets.. Ik kan het bijna niet geloven..? Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Sinds 4 jaar kun je wat dat betreft de klok er op gelijk zitten.. Mijn vagina is van binnen ook helemaal opgezwollen. Volgens mij is dat een heel goed teken!! Morgen ga ik een test halen.. Ondanks alle positieve 'signalen' kan ik pas echt blij zijn als die test ook positief is. De ongelovige Thomas kan het niet helpen..hihi.. Popeldepopeldepopeldepopel... (zal wel een lange nacht worden, hihi..)
Hey dames, Mijn test is negatief. Helaas, helaas.. Of het is te vroeg om te testen of mijn lichaam (lees: geest) neemt mij in het ootje... Menstrueren doe ik in ieder geval nog niet...wat dat betreft; so far, so good.. Ik houd jullie op de hoogte..