Ik ben net weer geworden, je weet dat het er aan komt maar toch hoop je dat het deze maand weg blijft. Een grote teleurstelling als je naar het toilet gaat en je ziet het. Elke maand opnieuw heb ik de nodige symptomen en ben ik al aan het uitrekeken wanneer de kleine moet moet komen. Zoveel verdriet dat er dan door je heen krijgt als het niet zo is, onverstelbaar. Je zegt dan stoer tegen je zelf,"volgende maand beter dan lukt het misschien wel" Maar van binnen voelt het toch heel erg rot. Het klinkt heel raar maar een week voor mijn NOD voel ik me dan ook echt met zijn tweeeen en als de dan komt dan voel je je weer even heel alleen. Sorry voor mijn geklaag ik weet dat ik niet de enige ben, groetjes conny
Kl*te meid, begrijp heel goed hoe jij je nu moet voelen. Ik wil je een dikke knuffel sturen, wel vangen dan hoor. Komt ie.................. heb je hem ? Liefs, Bibu !
hoi meid jee wat balen zeg klaag maar hoor! ik hoop dat het de volgende maand wel lukt! sterkte meissss
yes, hier ook iemand die precies weet wat je voelt.... je probeert jezelf te beschermen door er niet teveel op te hopen maar dat doe je toch wel, en iedere keer is die klap heel hard... dikke knuffel
Zo herkenbaar! Voor ons nu pas de vierde ronde. Maar vorige ronde zo sterk het gevoel dat er een klein wonder in me begon te groeien. Wat je beschrijft conny dat je je met z'n tweeen voelt, dat had ik ook. En dan ineens ga je naar het toilet en dan is het over. Zo'n verdriet heb je dan. Gelukkig voel ik me aantal dagen later weer beter. We blijven de moed erin houden en gaan er weer voor, onze tijd komt ook! Sterkte en huil maar lekker hoor dat lucht op!
Ik ken het gevoel ook...echt ontzettend balen en het voelt zo oneerlijk..Ik hoop voor je dat het snel wel raak is! Dikke knuffel
ik ken het gevoel,ik voel de eigenlijk al een week van tevoren aankomen(rugpijn)maar blijf iedere keer hopen... moet dan meestal ook even huilen en ga door met de volgende ronde...
Dank jullie wel voor de lieve woorden, dat doet je weer goed. Ook dat je weet dat je niet alleen bent, snik moet er even een traantje voor laten. Bibu..... ja ik heb hem, dank je wel. We gaan nu maar weer op voor de volgende ronde, lijkt wel een eeuwigheid te duren voor dat weg is. Normaal had ik daar niet zo heel veel erg in (alleen dat we dan een weekje moesten wachten, hahaha). Maar nu heb ik het idee dat het veel langer duurt, dank jullie voor de geweldige steun, groetjes conny
Graag gedaan meid, daar zijn we hier voor ! Ben blij dat je er wat positiefs uit kunt halen. Liefs, Bibu !