Pfff dat lijkt mij echt vreselijk een miskraam krijgen.en dan ook nog 2 bah, sterkte,ik hoop voor je dat het snel lukt en het goed gaat Liefs
Ik was bij Kaylee drie weken na t stoppen met de pil zwanger Vraag me af hoe het bij een tweede zal gaan, ga er maar niet vanuit dat we weer dit geluk hebben... (en als er langer over doen ook betekent dat ik langer zwanger mag zijn, dan gaan we daarvoor )
de 1ste 3 jaar toen 3 keer een miskraam gehad in een half jaar tijd en me 2de 1 ronde en nu ben ik zwanger van de 3de en we zouden pas in januarie echt bewust gaan klussen maar bleek in nov al zwanger tezijn
Pff zo zie je maar weer dat het zo kan vershiillen,de eerste 3 jaar en de andere wel snel, gefeliciteerd met je zwangerschap
Bij de eerste was het meteen raak in de 1e ronde, bij de tweede in de 5e ronde, maar dat werd een mk, en toen was het in de 2e ronde na de curretage.
bij de eerste binnen een half jaar 1 miskraam met 9 weken en toen 2 maanden later weer zwanger en dat ging toen gelukkig goed. dat is nu 4 jaar geleden en nu 1 maand de pil niet genomen (niet om zwanger te raken maar doordat ik die moest bestellen bij de huisarts) ben ik gelijk zwanger geraakt (waar ik helemaal niet bij stil heb gestaan dat dat kon)
Ohh wat erg...dat is toch altijd zo wanneer je het niet verwacht gebeurd het juist,en als je graag wilt duurd het altijd een eeuwogheid hihi, maar gefeliciteerd met je zwangerschap
Ongelooflijk maar waar: Eerste ronde gewoon raak... In december met de pil gestopt en gelijk zwanger!
wij zitten nu in ronde 17 voor onze 1ste wonder. 5 feb naar de gyn hopelijk komen we dan een stap verder
zo zie je maar weer dat het niet altijd even snel gaat he, zit je nu ook in de medische molen dan? of dat niet?
In de 6de ronde raak, helaas een miskraam met 9 weken. Zit nu in de 5de ronde na de miskraam en nog niet zwanger. Verder nog geen kinderen.
bij de 1e direct na het stoppen met de pil bij de 2e ondanks het slikken van de pil tijdens diaree en nu voor de 3e na een jaar nog niks...zitten nu in het circuit van onderzoeken..
wij zitten nu in ronde 9. ben al 4mnd niet ongesteld geweest. moeten volgende week weer naar de gynacoloog groetjes carola
De eerste diende zich pas na 2 jaar "klussen" ( proberen zwanger te worden ) aan , de 2e was een medisch wondertje en dus een cadeautje en nu al 14 maanden bezig voor de derde Groetjes Joyce