Ik lees mee want ik heb die ook nog niet gekregen. Door een fout moet ik zelfs 1000 euro terug betalen en terwijl ik zelfs nog eens 1000 extra had moeten krijgen..
Hier nog niks gehoord. Volgens mij heb ik in augustus of september 2010 alles aan moeten leveren over 2009.
Inderdaad... en volgens mij waren er al wel dames die moesten bijbetalen en wel binnen enkele weken de rekening kregen gepresenteerd... Als je moet betalen zijn ze rap! ( al is het natuurlijk helemaal niet gezegd dat wij niet moeten bijbetalen...)
mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je moest betalen, of je niks hoefde te betalen of juist terug kreeg?
ik kreeg terug Maar dat komt ook omdat manlief een eigen bedrijf heeft en dus een wisselend inkomen en 2009 niet het beste jaar was
Daar zou ik ook van gaan lachen Balen dat het inkomen minder was, maar het belastinggeld dan toch een aangename verrassing!
ook wij hebben nog niets binnen gekregen... heb net gebeld en de papieren hebben ze wel, maar hij kon me niet vertellen wanneer het nu bekent werd hoe het zat met de kosten.. heb alles toen opgegeven voor een heel jaar werken.. heb uiteindelijk maar een half jaar gewerkt en hij is alleen van jan-april naar het kdv geweest.. heb dus echt geen idee hoe dat zit...
Ik zit er ook nog op te wachten. Niet alleen mbt de kinderopvangtoeslag, maar van alle toeslagen van 2009 nog geen definitieve gehad.
En hier wachten we voorlopig ook nog hoor... Volgens mijn berekening krijgen ook wij geld terug, maar ze zijn idd altijd sneller als jij HUN moet betalen!! Heb trouwens zo'n 2 weken geleden eens gebeld om te vragen wat de stand van zaken was... helemaal niet boos of vervelend ofzo. Doet dat mens van de Belastingtelefoon toch een partij geirriteerd!! Dat ik niet de enige was die wachtte en maar gewoon geduld moest hebben... pfff, t is niet zo alsof ik na 2 weken al ben gaan bellen toch??
Maar waarom zouden ze zolang wachten? Is het omdat er zoveel papieren zijn om te verwerken en te weinig mensen of om andere redenen? Het lijkt mij ( maar wie ben ik ) niet zoveel moeite om die gegevens na te gaan... Dat je daar jaren over doet vind ik vreemd....