Gewoon even nieuwsgierig, zodat ik uit kan kijken naar het einde (ongeveer). Ben moeeeeee . Ben benieuwd!
Meeste sprongen duurden bij Fenja ongeveer een week. Ook de twaalf weken sprong. Laatste tijd lijken ze langer te duren
bij ons ongeveer een weekje (dag of 5-6). Ik merkte het voornamelijk aan het slapen zowel overdag als vroeg in de ochtend wakker zijn
Tijdens een sprongetje maakt je kindje een mentale en/of lichamelijke ontwikkeling door. Dan zijn ze zeurderig, hangerig of zelfs heel huilerig. Ze willen alleen maar aandacht en niet los gelaten worden. Het zijn hier redelijk vermoeidende perioden, want je komt echt nergens aan toe. Slapen overdag is er ook nauwelijks bij. Sprongetje 3 duurde 2 weken bij Siem en nu zitten we in 4 en die duurt nu drie dagen. Deze is wel erg zwaar vind ik. Hij ligt er nu even in, maar ik heb hem al weer gehoord. Overigens heeft het ene kindje er veel meer last van dan het andere. Wat het leukste is, dat zijn de nieuwe vaardigheden en vermogens na het sprongetje. Ineens kan hij veel meer!