Hoi allemaal, Ik ben in oktober gestopt met de pil. Eerste cyclus was 40 dagen, daarna 70, 31 en 53 dagen en nu zit ik op dag 26 dus ik ben heel benieuwd wanneer het deze keer komt... of niet, dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn Groetjes, Elmo
Hoi, Na het stoppen met de pil duurde het bij mij 70 dagen. 2e ronde was 30, lijkt dus weer een beetje te herstellen. Gek wat de pil doet met je lichaam he? Groetjes
Bij mij was eerste ronde 21 dagen en tweede 25 dagen, nu zit ik op dag 19 dus weer afwachten en hopen.
Ik ben na het stoppen van de pil 'gewoon' ongesteld geworden, ronde 1. Nu ben ik benieuwd hoe ronde twee gaat verlopen... Spannend!
Ik ben ook in april gestopt met de pil ik moest 27 april weer mijn 1ste pil nemen van de strip maar dit dus niet gedaan. Ik heb ook gewoon een normale onttrekkingsbloeding gehad en na 3 dagen geen bloed verlies, 2 dagen slijm en bloed verloren, maar dit kon ik niet als een ongesteldheid rekenen. Ik wacht nu nog steeds op mijn ongesteldheid ik zit nu op 3 weken ongeveer, dus het zou in princiepe volgende week ergens moeten komen. Ben benieuwd, ik ben ook zo bang dat er 50+ dagen niks komt. Lijkt me vreselijk dat wachten wordt nu al gek
Ik was in oktober 2007 gestopt met de Diane 35-pil. Daarna moest ik maar liefst 126 dagen wachten op mijn eerste echte menstruatie na pilstop! (Je wilt niet weten hoeveel zwangerschapstestjes ik voor de zekerheid in de tussentijd had versleten............) Intussen ook naar de huisarts geweest en die zei dat het wel een half jaar kon duren voor mijn eerste echte menstruatie door zou komen. Hij zei ook nog dat ik "vast binnenkort ongesteld zou worden". Waarschijnlijk is de beste man helderziend, want een week later kwam dan eindelijk de langverwachte menstruatie. Overigens meteen daarna wel gelijk regelmatig (27/28 dagen) ongesteld gelukkig.
Bij mij is het 63 dagen steeds al van af december 2010. Weet iemand hoe lang dat ontpillen ongeveer duurt.
echt "leuk" om te lezen dat het gewoon "normaal" is dat je ongesteldheid zo raar op gang komt. Dat geeft mij toch ook een beetje rust haha.
Bij mij duurde het 27 dagen. Ik heb nu 1 keer gehad dat ik 1 week te vroeg ongesteld werd... verder is het bij mij heel normaal gebleven. Succes!
Hoi meid, Hier had ik de eerste keer 58 dagen en die erna zelfs 68, het werd dus langer. Daardoor kwam ik erachter dat ik PCOS heb (geen eisprong) en kwam ik in de MMM terecht. Maar veel dagen bij eerste cyclus kan wel hoor. Wanneer je het niet gaat vertrouwen kun je altijd ff langs bij de huisarts.
Ik mag van geluk spreken als ik de reacties zie. Gestopt met de pil na 11 jaar, gevolgd door ontrekkingsbloeding. Na 30 dagen voor het eerst ongesteld en daarna na 32 dagen. Nu wachten op de volgende... of niet...
Ik ben eind maart gestopy met de pil toen netjes me ontrekkingsbloeding gehad op 2 april., toen werd ik 20 april weer ongesteld dus 19 dagen en ben13 mei weer ongesteld geworden dus cyclus van 24 dagen dus ben erg blij er mee. Heeft iemand hier ook last van gehad? Na cyclus van 19 dagen na stoppen met de pil?. En ik neem aan dat ik dus al 2x ongesteld ben geweest! Succes allemaal!