Hoi. Ik ben eind oktober gestopt met de pil en na 4 weken gewoon ongesteld geworden. Daarna heeft het 11 weken geduurt voordat ik weer ongesteld werd. Het is nu alweer 11 weken geleden en ben nog steeds niet ongesteld. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik maak me namelijk best wel zorgen. Groetjes Lientjuh!
Dat zijn idd lange tussenposes voor menstruatie. Ik zelf ken dit niet, maar kan me voorstellen dat je wel zorgen over maakt. Voordat je trouwens was gestart met de pil, had je toen ook al last van zulke lange tussenposes voordat je ongesteld werd? Of had je toen wel een regelmatige cyclus. Heb je weleens overwogen om naar de huisarts te gaan? Er zijn zoveel oorzaken waardoor het langer kan duren. Bij sommige vrouwen duurt het ontpillen langer. Ik wil je ieder geval sterkte wensen en hopelijk komt het snel op gang.
Je bent zeer waarschijnlijk nog aan het ontpillen. Je lichaam is helemaal van slag en moet als het ware gereset worden. Als je je zorgen blijft maken, kan je natuurlijk altijd je huisarts bellen.
Voordat ik met de pil begon was ik volgens mij wel regelmatig ongesteld. Maar weet het niet zeker meer. Weet wel dat ik toen aan de pil begonnen ben om dat ik veel last had van mijn menstruatie. Ik ben de vorige keer dat het zo lang duurde wel bij de huisarts geweest, maar die zei dat je het een jaar de tijd mag geven.
toen ik de pil had gebruikt en we zwanger wilden worden (van wat nu mijn dochtertje is) heeft het een half jaar geduurd voor ik een normale cyclus had. Nu is 11 weken wel heel veel maar ik heb hier wel gelezen dat het voor kan komen.