Volgens het verslag van de VK 6 uur en 50 minuten, maar dit is vanaf het moment dat mijn vliezen braken, de weeën kwamen pas veel later
's avonds om 21 uur kwam de eerste wee, om 2230 8 cm ontsluiting, om 23.45 uur vliezen gebroken door huisarts, om 000 uur mogen persen, om 1.45 uur ambulance gebeld, om 2.30 in ziekenhuis, om 2.57 is Anique geboren mbv de vaccuumpomp. Totaal dus krap 6 uurtjes....
Ik ben ingeleidt en de bevalling duurde vanaf het breken van de vliezen totdat Iman eruit was tussen de 5,5 en 6 uur.
Toen mijn vliezen braken kreeg ik ook bijna meteen pittige weeen, mijn bevalling heeft geduurd van 23.30 tot 12.16 dus 12 uur en 3 kwartier....best lang....
Vanaf dat de weeen regelmatig kwamen 3 uur. Heb dus een weeenstorm gehad. Erg heftig! Daarvoor was het een beetje aanmodderen. Toen de verloskundige me uiteindelijk heeft gestript kwam ik in de weeenstorm terecht. In krap twee uur tijd van 2 naar 10 cm ontsluiting en een uur ongeveer geperst was Noa er.
14 uur in totaal... Maar het begon met hele onregelmatige weeen (soms wel 10 minuten tussen de weeen). De weeen waren wel pijnlijk, maar nog heel goed op te vangen, dit duurde ongeveer zo'n 5 uur... Dus 9 uur echt pijnlijke, regelmatige weeen om de 2/3 minuten!
Nou de eerste is inmiddels 4 jaar geleden alweer maar die begin om half 2 snacht's en ze is de volgende dag(nacht)om 11.40 geboren. Ik had wel weeen maar die deden niks,en dat is super frusterend kan ik wel zeggen.Het persen ging super snel in 3 keer.Ik hoop dat nu voor de tweede het ietsje beter gaat maar ja dat kan je niet van te voren zeggen, maak me er ook niet druk om(nog niet) het gaat zoals het gaat.
Van de eerste symptonen tot ziekenhuis tot huis? 6uur Hier was ik erg blij mee maar ben wel enorm gescheurd. Waardoor ik een jaar later geopereerd moest worden ivm wildvlees..
Mijn bevalling van Kyra (1e kindje) heeft vanaf de eerste wee totdat ik haar in m'n armen had maar liefst 3 uur en 48 minuten geduurd!
De bevalling werd ingeleid in het ziekenhuis. In totaal duurde het 13 uur: 12 uur weeën en een uur persen.
18.30 begon het regelmatig 12-15 mintuten ertussen 23.15 10 cm ontsluitng en persen 0.00 uur Ruben geboren 5 en een half uur, best vlot dacht ik zo