vanf oudjaarsdag begonnen met lichte voorweeen... maar de gyns vonden mijn baby te klein dus het stond als vast dat ze in de eerste week van januari geboren werd.. op 1 januari naar het zh voor een ctg hierop ook duidelijk te zien dat ik ween had en twee cm ontluiting... een thuisbevalling was in mijn geval te riskant voor de kleine dus wer mijn verteld op 2 januari op 7 uur gaan we je inleiden en ons meisje is geboren om 3minuten over 1...dus 6 uurtjes... valt wel mee toch? voor een eerste? was wel zwaar hihihih
Weeen begonnen om 10 uur savonds en ze werd om 2 minuten over 9 geboren smorgens dus totaal 11 uurtjes
Vanaf het moment dat m'n vliezen braken: 12 uur M'n weeën waren niet heel erg pijnlijk, behalve het laatste uurtje.
hoi, ik heb er 103 uur en 14 minuten over gedaan, maandag morgen om 11 uur braken me vliezen en ze is vrijdag avond om 18.14 geboren. was woensdag opgenomen hebben 2 ker gel in moeten brengen omdat ik een hoge vliesscheur had, en uiteindelijk vrijdags aan het infuus. Het was heftig maar het zeker waard. zou het zo weer doen, maar we hebben altijd gezegt dat we er maar 1tje willen.
hoi, ik heb er 103 uur en 14 minuten over gedaan, maandag morgen om 11 uur braken me vliezen en ze is vrijdag avond om 18.14 geboren. was woensdag opgenomen hebben 2 keer gel in moeten brengen omdat ik een hoge vliesscheur had, en uiteindelijk vrijdags aan het infuus. Het was heftig maar het zeker waard. zou het zo weer doen, maar we hebben altijd gezegt dat we er maar 1tje willen.
om half 2 s'nachts werd ik wakker van kramp in m'n onder buik. om half 8 s'ochtends moest ik ze echt weg puffen. om 10 voor 12 mocht ik persen en om 9 over 12 is ruben geboren. dus iets minder dan 11 uur. maar 4,5 uur met echte duidelijke weeen.
om half 3 's nachts braken mijn vliezen, meteen weeen om de 3/4 minuten en na heel wat uurtjes persen is jayda 's middags om kwart voor 2 geboren
bij mij kwamen de weeen om 9 uur s'ochtends om de 4 a 5 minuten. had om 10 uur pas 1 cm ontsluiting. rond 13.00 was dat al 4,5 en om 17.00 had ik volledige ontsluiting. om 17.29 had ik onze zoon in onze armen. voor een eerste bevalling allemaal vrij vlot.
Heb er vanaf de eerste duidelijke wee 17 over gedaan, een uurtje persweeën gehad. Vond het goed te doen, alleen de laatste cm was ff moeilijk. Doe het zo weer!
... 3 dagen... (duurde een béétje lang voordat de verloskundige mij serieus nam en in wilde sturen naar zh, waar met infuus en pijnmedicatie mijn zoon uiteindelijk geboren is)
om 2250 braken me vliezen waarop gelijk de weenen kwamen en m 200 had ik 10 cm otsluiting en mocht ik persen. Helaas zat het navelstrengenje 3x om zijn nekje dus werd het een keizersnede daan is toen om 2.43 geboren. als ik gewoon had bevallen had het ongeveer net zolang geduurt.
27 uur... vanaf het moment dat de vliezen braken had ik al onregelmatig last van weeen en zeurende aanhoudende pijn, na 9 uur werd het al enorm heftig, 20 uur vanaf het breken van de vliezen had ik pas 1 cm ontsluiting en kreeg ik ruggenprik... 4,5 uur later volledige ontsluiting, en na 1,5 uur persen was hij er eindelijk dat waren 27 hele lange uren