Hallo dames, Ik heb na de bevalling van mijn dochtertje er bewust voor gekozen om geen voorbehoefsmiddelen te gebruiken omdat we het wel leuk zouden vinden als de kids geen grote leeftijdsverschil zouden hebben. Bij mijn dochtertje was t gelijk de 1e maand raak maar ik zie nu dat het wat langer duurt want de kleine meid is inmiddels bijna 7 maanden en ik ben nog niet zwanger geraakt. Iemand hetzelfde?
Bij sem gelijk raak en bij deze ook gelijk raak. erg veel geluk dus. Ik had wel alweer ruim een raar een mooie cyclus.
Jeetje wat een geluk heb jij zeg! Ik ben ook wel benieuwd hoe snel het zal gaan. Met mijn prinsesje was ik met ronde 3 zwanger (ondanks de PCOS) en nu zijn we ronde 1 voorbij..
ja ik prijs me zelf daarin erg gelukkig. helaas gaan de zwangerschappen niet echt goed.Maarja dat is dan de keerzijde he haha. Tis altijd wel wat pfff. Ik hoop dat jullie ook allemaal snel een tweede wonder mogen verwachten!!!
Absoluut dat je je daarmee geluk mag prijzen. Maar heb je een zware zwangerschap? Dat is niet zo leuk Maar zie aan je banner dat je kindje er bijna is.. dus nog heel even genieten van dat geschop in je buikkie
ja ze houd het goed vol haha ze wou eerst met 33 weken al komen gelukkig hebben ze het weten te remmen. Ja nog maar een paar weken genieten van de schopjes ondanks alle ellende deze zwangerschap kan ik dat nog wel. Dit zal wel het laatste kindje zijn.Dat is wel raar hoor..
1e was ik de 2e maand zwanger 2e was ik ook de 2e maand zwanger, dit was alleen buitenbaarmoederlijk. Wel weer gelijk na de operatie zwanger geworden.
Bij de eerste was het de eerste ronde raak. Na de bevalling heb ik ook geen anticonceptie meer genomen, toch duurde het 14 maanden voor ik weer ongesteld werd en 4 rondes voor het raak was.
vd eerste keer raak voor een 2e net zoals nr 1, nr 3 was wat anders meer dan 2j, ik had/heb pco en endo.
1ste 9 maanden 2e in 1 ronde raak 3e heb nu na bv 8 maanden op mijn ongi moeten wachten en we gaan deze ronde van start!
je hebt mij nieuwsgierig gemaakt. Ik geef nog borstvoeding... 2 a 3x per dag en zoals je in mijn handtekening kan lezen, zijn we alweer wat maandjes verder. Ik heb wel al een tijdje best een regelmatige cyclus met elke mnd een eisprong gezien alle kwaaltjes dan. Het duurt wel langer als de eerste zwangerschap. Toen was k in ronde 1 al zwanger. Dus jij zegt dat zwanger worden lastiger gaat als je nog borstvoeding geeft, ook al is het maar weinig per dag???
Ik wil graag een test gaan halen maar ook weer niet bij de 1e ronde had ik getest was negatief en een half uurtje daarna werd ik ongie, sindsdien geen tests meer gedaan. Afgelopen maandag was mijn NOD maar soms heb ik een nogal onregelmatige cyclus al was ie afgelopen maanden om de 4 á 5 weken nooit langer eigenlijk... Ik ben bang dat als ik ga testen weer word teleurgesteld maar dat word ik eigenlijk ook als ik ongie word haha! Doen of niet?