help? bloeden na seks?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby90, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    hoi dames, de titel zegt het al een beetje..
    gister zat ik als het goed is op 6 dpo.. gister avond 'seks' gehad.. zeg maar even t handwerk;)... daarna verloor ik bloed.. eerst licht van kleur daarna wat donkerder op de wc.. en daarna weer lichter. iemand een idee wat het is? zit als het goed is vandaag op 7 dpo.. en voel me echt een beetje ziek! ervaringen? kan het zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is? ik weet het niet.. kan het zijn dat ik zwanger ben? voel niks aan mijn borsten en normaal na mijn ei wel ik snap er niks van...

ps zit op mijn mobiel op t werk sorry voor eventuele spelfouten en late reacties.

Liefs.

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het kan inderdaad een adertje zijn geweest. Alles is goed doorbloed daar momenteel en dan een hand erbij.. ja hoor, kan best.;)

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    bedankt voor je reactie! misschien idd een adertje. hoop dat ik zwanger ben hihi...
    heb ook licht ongesteldheids gevoel maar bloed niet meer:)...

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    niemand verder? ook niet met een positieve ervaring?:)...

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    80 x bekeken en maar 1 reactie:$.. jammer... niemand ervaring mee? misschien zwanger? las een tijd terug namelijk dat het dan nog eerder gaat bloeden of beter doorbloed bent ofzo...

6. Rietc

Rietc Actief lid

22 nov 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry gelezen maar geen idee wat het kan zijn

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Je kan het altijd weleens hebben na de seks en/of het betere handwerk ;)

Ik denk niet dat het veroorzaakt wordt door een mogelijke zwangerschap, wat niet wil zeggen dat je niet zwanger kunt zijn deze maand natuurlijk.

Waarschijnlijk is er gewoon een bloedvaatje geraakt. Het is daar (zwanger of niet) toch wel een gevoelig en doorbloed gebied.

8. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    ik heb het ook, heel vaak zelfs. maar volgens de dokter kan het geen kwaad en komt het hoogst waarschijnlijk dat of je baarmoedermond missi per ongeluk is geraakt, of missi zwangerschap maar verder tja het gebeurt gewoon dus maak je niet druk zou ik zeggen ;)

9. mamavanYannick

20 dec 2011
    53
    0
    0
    29-35-30-28-32-32-30-30-mk-31-31-32-30- (27????)
    NULL
    heb ik ook gehad, de gyn had toen mijn baarmoedermond bevroren en daarna was het over. kan komen door het stoppen of wisselen van de pil. je baarmoedermond/vlies wordt wat dunner waardoor het sneller kan gaan bloeden. het is vervelend, sterkte ermee.

10. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    Ik heb het jaren terug ook gehad, elke keer na de daad bloedverlies. Ben toen bij de gyna geweest en die heeft ook bij mij de baarmoedermond bevroren. Wist niet precies waardoor het kwam, maar het vlies was dunner. Misschien komt het door wat MamavanYannick zegt. Maar is bij mij niet vastgesteld. Daarna geen last meer van gehad!!! Het is dus niks om je druk over te maken :D

11. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil niemand laten schrikken maar bij mij was het een minder goed teken, ik had een pap3b uitslag (cellen met ernstige afwijking). Maar ik had er ook regelmatig last van. Ik heb het voor de zekerheid laten controleren, en ben blij dat ik dat gedaan heb.

12. me83

me83 Niet meer actief

als het maar 1 malig is zou ik me er niet te druk om maken.. je vriend/man kan fanatiek bezig zijn geweest of miss en haaltje aan een nagel ofzo? je hoeft daar echt maar een klein wondje te hebben maar dat kan best even bloeden..

wacht het rustig af.. en hopelijk wel een posi test binnenkort!:D

13. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook niet dat het iets is. Tenzij je dit veel vaker hebt natuurlijk. Twijfel dan niet en ga naar je ha want het kan dan r h iets zijn. Maar als het alleen die keer was??? Dan heeft hij gewoon iets te ruig gedaan.... (sorry voor details) haha

Deel Deze Pagina