hoi dames, de titel zegt het al een beetje.. gister zat ik als het goed is op 6 dpo.. gister avond 'seks' gehad.. zeg maar even t handwerk... daarna verloor ik bloed.. eerst licht van kleur daarna wat donkerder op de wc.. en daarna weer lichter. iemand een idee wat het is? zit als het goed is vandaag op 7 dpo.. en voel me echt een beetje ziek! ervaringen? kan het zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is? ik weet het niet.. kan het zijn dat ik zwanger ben? voel niks aan mijn borsten en normaal na mijn ei wel ik snap er niks van... ps zit op mijn mobiel op t werk sorry voor eventuele spelfouten en late reacties. Liefs.
Het kan inderdaad een adertje zijn geweest. Alles is goed doorbloed daar momenteel en dan een hand erbij.. ja hoor, kan best.
bedankt voor je reactie! misschien idd een adertje. hoop dat ik zwanger ben hihi... heb ook licht ongesteldheids gevoel maar bloed niet meer...
80 x bekeken en maar 1 reactie.. jammer... niemand ervaring mee? misschien zwanger? las een tijd terug namelijk dat het dan nog eerder gaat bloeden of beter doorbloed bent ofzo...
Je kan het altijd weleens hebben na de seks en/of het betere handwerk Ik denk niet dat het veroorzaakt wordt door een mogelijke zwangerschap, wat niet wil zeggen dat je niet zwanger kunt zijn deze maand natuurlijk. Waarschijnlijk is er gewoon een bloedvaatje geraakt. Het is daar (zwanger of niet) toch wel een gevoelig en doorbloed gebied.
ik heb het ook, heel vaak zelfs. maar volgens de dokter kan het geen kwaad en komt het hoogst waarschijnlijk dat of je baarmoedermond missi per ongeluk is geraakt, of missi zwangerschap maar verder tja het gebeurt gewoon dus maak je niet druk zou ik zeggen
heb ik ook gehad, de gyn had toen mijn baarmoedermond bevroren en daarna was het over. kan komen door het stoppen of wisselen van de pil. je baarmoedermond/vlies wordt wat dunner waardoor het sneller kan gaan bloeden. het is vervelend, sterkte ermee.
Ik heb het jaren terug ook gehad, elke keer na de daad bloedverlies. Ben toen bij de gyna geweest en die heeft ook bij mij de baarmoedermond bevroren. Wist niet precies waardoor het kwam, maar het vlies was dunner. Misschien komt het door wat MamavanYannick zegt. Maar is bij mij niet vastgesteld. Daarna geen last meer van gehad!!! Het is dus niks om je druk over te maken
Ik wil niemand laten schrikken maar bij mij was het een minder goed teken, ik had een pap3b uitslag (cellen met ernstige afwijking). Maar ik had er ook regelmatig last van. Ik heb het voor de zekerheid laten controleren, en ben blij dat ik dat gedaan heb.
als het maar 1 malig is zou ik me er niet te druk om maken.. je vriend/man kan fanatiek bezig zijn geweest of miss en haaltje aan een nagel ofzo? je hoeft daar echt maar een klein wondje te hebben maar dat kan best even bloeden.. wacht het rustig af.. en hopelijk wel een posi test binnenkort!
Ik denk ook niet dat het iets is. Tenzij je dit veel vaker hebt natuurlijk. Twijfel dan niet en ga naar je ha want het kan dan r h iets zijn. Maar als het alleen die keer was??? Dan heeft hij gewoon iets te ruig gedaan.... (sorry voor details) haha