Ik wist dat je spataderen kon krijgen tijdens de zwangerschap,maar ik dacht dat voor mijn benen gelde,niet ertussen!ik had er al wat last van dus vanmiddag toch maar ff een spiegeltje gepakt, ja hoor daar zitten die krengen! Iemand anders er ook last van of tips?
Toevallig heb ik er een forum over geopend paar dagen geleden staat nu op pagina 2 " ik voel me zo ellendig door het stomme kreng" Mist het bij jou ook over een aambei gaat
Vorige twee zwangerschappen alleen mijn benen, maar dit keer ben ik net zo gezegend als jij! Volgens HA is er niks aan te doen.... Heb helaas ook geen tips, behalve misschien afentoe op je kop staan
Niet kijken, die fout had ik ook gemaakt, hihihi. Je kan het wat koelen als het brandt. Gelukkig zijn ze na de bevalling ook zo weer weg.
Ja, hier ook bij beide zwangerschappen gehad. Niet veel aan kunnen doen behalve wat rust nemen als het kan. Bij de 1e was het na bevalling zo weer weg, hopelijk nu ook weer...
Ik heb m op de onderrug.. en sinds die daar zit heb ik na te veel inspanning rug pijn.. ook nooit geweten dat het daar ook kon Ik had al beginnende op mijn benen.. moet zeggen dat die zich tot nu toe erg rustig houden!
heel herkenbaar had het bij mn vorige zwangerschap ook nu gelukkig nog niet. ik baalde er ook van en was echt een rot gevoel maar 1 troost na mijn bevalling waren ze direct weg!!en geen last meer van gehad.
Ik had het bij mijn jongste ook en nu helaas weer. Bij mijn jongste met bevallen geen last van gehad en na de bevalling verdwenen ze spontaan als sneeuw voor de zon. Daar ga ik nu ook maar vanuit dus