ff balen,spataderen maar niet op mijn benen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieke1989, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik wist dat je spataderen kon krijgen tijdens de zwangerschap,maar ik dacht dat voor mijn benen gelde,niet ertussen!ik had er al wat last van dus vanmiddag toch maar ff een spiegeltje gepakt, ja hoor daar zitten die krengen!
    Iemand anders er ook last van of tips?

2. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig heb ik er een forum over geopend paar dagen geleden staat nu op pagina 2 " ik voel me zo ellendig door het stomme kreng"
    Mist het bij jou ook over een aambei gaat ;)

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Vorige twee zwangerschappen alleen mijn benen, maar dit keer ben ik net zo gezegend als jij! Volgens HA is er niks aan te doen.... Heb helaas ook geen tips, behalve misschien afentoe op je kop staan ;)

4. Lieke1989

Het is helaas geen aambei,het zit echt op de schaam lippen.niet dat aambeien niet vervelend zijn!

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Niet kijken, die fout had ik ook gemaakt, hihihi.
    Je kan het wat koelen als het brandt. Gelukkig zijn ze na de bevalling ook zo weer weg.

6. Lieke1989

Vooral dat laatste is heel geruststellend!

7. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja, hier ook bij beide zwangerschappen gehad. Niet veel aan kunnen doen behalve wat rust nemen als het kan. Bij de 1e was het na bevalling zo weer weg, hopelijk nu ook weer...

8. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik heb m op de onderrug.. en sinds die daar zit heb ik na te veel inspanning rug pijn.. ook nooit geweten dat het daar ook kon ;)

Ik had al beginnende op mijn benen.. moet zeggen dat die zich tot nu toe erg rustig houden!

9. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    heel herkenbaar had het bij mn vorige zwangerschap ook nu gelukkig nog niet.
    ik baalde er ook van en was echt een rot gevoel maar 1 troost na mijn bevalling waren ze direct weg!!en geen last meer van gehad.

10. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het bij mijn jongste ook en nu helaas weer. Bij mijn jongste met bevallen geen last van gehad en na de bevalling verdwenen ze spontaan als sneeuw voor de zon. Daar ga ik nu ook maar vanuit dus ;)

Deel Deze Pagina