Goh de laatste keer dat iemand mij mee uit vroeg was 16 jaar geleden😂. Door mijn huidige man dus denk dat ik weinig nuttige tips kan geven.
Na een maand (of 2 als je oppervlakkig contact meetelt). We zijn ondertussen bijna 3 jaar verder en wonen bijna 2 jaar samen.
Denk een half jaar voordat ik hem ubenhaupt in de buurt liet bij mij. Ik had net een rot relatie achter de rug en genoot even van alle vrijheid die de werels had. Maar hij heeft een half jaar regelmatig berichten gestuurd of ik kwam "chille" opgegeven moment was ik het zo zat en heb toen gezegd dat die dan maar moest komen bij me vriendin. Toen nooit meer weggegaan haha.
Ik geloof niet zo in het bespreken en formaliseren. Ik ben nog nooit een relatie danwel scharrel begonnen met een formele date. We zagen elkaar om de een of andere reden (kwamen elkaar tegen bij het uitgaan, waren op een feestje, deden hetzelfde vrijwilligerswerk of kenden elkaar van studie). En dan merk je vanzelf dat je elkaar op zoekt en dan komt er op zeker moment een gelegenheid waarop je elkaar eens diep in de ogen kijkt en voilá... Kortom: daden in plaats van woorden