Hier waren na het strippen meteen al de weeen begonnen, welliswaar nog niet heftig, maar eerder krampjes (hoewel ik wel gelijk wist dat die nacht de bevalling zou plaatsvinden), maar t heeft daarna wel echt doorgezet. Hier heeft het dus wel geholpen. Ik was overgens 39,2wk.
Bij de 3e een week eerder laten strippen ivm de bruiloft van mijn broer maar nee hoor, een hoop troep verloren maar meneer kwam gewoon 4 uur na de uitgerekende datum..
Ik was bij onze 2e met 40+6 gestript om 15.30. Vrijwel meteen had ik krampen in mijn buik en ook meteen regelmatig. Dezelfde dag om 19.07 bevallen van ons zoontje.
Ben bij 38 w en 5d gestript. Ik had toen 1 cm ontsluiting. Het ging toen wat rommelen en ben de slijmprop verloren, maar het kwam verder niet op gang. Twee dagen later ben ik met gel ingeleid.
Ik ben precies op de dag dat ik 41 weken zwanger was, gestript om 9.00 's ochtends. Dat leverde wat bloedverlies en wat krampen op. Om 16.00 uur kreeg ik echte weeën en mijn zoon is de volgende dag om 15 uur geboren. Al met al dus zo'n 30 uur na het strippen.