Jeetje het is allemaal zo verschillend, Ik hoop echt dat ik snel zwanger ben. Jeetje, ben er al paar maanden zo geobsedeerd door! Ik wil het zo graag, nou nog 2 weken wachten tot ik eindelijk met de pil kan stoppen (zondag 3 nov), 11 nov zou ik dan weer de nieuwe in moeten nemen. En dan nog wachten tot ik ongesteld ben, en dan hopen dat ik een eisprong heb gehad, en rond me eisprong heb gevreeën, en dan hopen dat het raak is! Ik wordt zo ontzettend gek van mezelf.... Ben er zo ontzettend door geobsedeerd! Pffff red me. Het duurt nog zo lang!
Hier de 7e ronde en ronde 12 helaas vmk en mk. Nu dus door naar ronde 13 en hopelijk snel een plakbeeb.
Met rondes word bedoeld het aantal cyclussen soms als je stopt na het gebruik van de pil kan 1 "ronde" erg lang duren dus als iemand zegt na 3 rondes zwanger kan het ook betekenen na een half jaar want ik was na bijna 2 jaar zwanger van me 1e en het waren 12 rondes maar iedereen is ander en elk lichaam is anders
Wij zijn al ongeveer 18 maanden bezig. ik denk dat dat ongeveer 17 rondes zijn. En nog niet zwanger of enig uitzicht op een zwangerschap... Je moet je echt niet zo druk maken. Je wordt er echt niet sneller zwanger van