Hoi, Ik geef volledig borstvoeding (4/5 voedingen per dag en geen nachtvoedingen) aan mijn zoontje van 4 mnd. Sinds nu een klein weekje denk ik heb ik de hele dagsteeds menstruatie krampen, maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik heb een test gedaan vorige week die was negatief. Vandaag weer getest en ook negatief. 8 november heb ik onveilige gemeenschap gehad... vandaar dat ik toch testte. Ik snap niet zo goed waarom ik nu hele dag door krampen heb, maar er geen bloeding komt. Kan dit nog door hormonen komen ofzo?
Ik had ook een aantal keer krampen, voordat ik daadwerkelijk ongesteld werd. Ben pas bij 10 maanden ongesteld geworden.
Klopt. Hier ook met bv eerst een aantal weken telkens menstruatiekrampen gehad voordat het daadwerkelijk doorbrak.
Idd.. Zo begon de menstruatie uiteindelijk. Bij mij Ik had eerst krampjes en afscheiding. Daarna binnen 3 weken echt weer ongesteld.
Maar hadden jullie dat dat ook echt langere tijd en de hele dag door? Doet af en toe best zeer en die krampen en steekjes blijven gewoon hele dag door terug komen.. Hopelijk zet het dan maar vlug door!
Zou het misschien je eerste eisprong na de bevalling kunnen zijn? Ik had daar heel erg kramp van de eerste keer nadat ik was bevallen.