Bij onze eerste was ik na één ronde zwanger. De tweede in de vierde ronde. Dit geld ook voor de derde. Dat is helaas een mk geworden. Vandaag precies een jaar geleden dat ik daar positief van testte en inmiddels nog niet meer zwanger geweest
23 oktober getopt met de pil in 2de week, ontrekkingsbloeding gehad en 26 november eerste positieve test, dus gelijk zwanger.
Augustus 2012 gestopt, december 2012 posi-test (Jeetje over 2 weken is dat al weer 3 jaar terug!!) Ik maak nu mijn strip nog af tot de 17 en dan gaan we voor een Brusje, erg benieuwd
Bij mij was het meteen raak, ondanks mijn onregelmatige cyclus. Ik realiseer me maar al te goed dat ik veel geluk heb gehad.
Ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt. Bij mijn eerste duurde het 8 maanden, en nu zijn we al 16 maanden verder waarin ik twee miskramen heb gehad.
Bij de eerste ronde 1 (wel al paar maanden eerder gestopt met de pil). Bij de tweede ronde 3 (ook al paar maanden eerder gestopt met de pil).
Mijn zoon in ronde 1, en nu zwanger omdat we even niet zo voorzichtig zijn geweest dus weer in 1 keer.. Ontzettende mazzel dus
De eerste 8 rondes/15 maanden. Nu bij de tweede 6 rondes/9 maand bezig en nog niets, cycli is wel veel korter dan bij het zwanger worden van dochter.
Bij de eerste was het in de 4e ronde raak Bij de tweede was het in de 2e ronde raak Bij de derde in de 3e ronde raak, maar mk geworden...en nu in ronde 11 nog steeds niks